خبر فوری

 
 
زبیده جلال: مصمم برای تقویت بیشتر روابط با ایران هستیم
کد خبر :357610771

18:55 1399/10/02


برچسب ها : ایران, پاکستان, پاکستان و ایران, زبیده جلال, سفیر ایران, سید محمد علی حسینی, گذرگاه مرزی, مرز مشترک, وزیر محصولات دفاعی,

خانم زبیده جلال وزیر محصولات دفاعی پاکستان در دیدار با سید محمد علی حسینی سفیر ایران در اسلام آباد، عزم پاکستان برای تقویت بیشتر روابط با ایران را ابراز داشت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| خانم زبیده جلال وزیر محصولات دفاعی پاکستان در دیدار با سید محمد علی حسینی سفیر ایران در اسلام آباد، ضمن ابراز عزم پاکستان برای تقویت بیشتر روابط با ایران، اظهار داشت که اسلام آباد، ایران را دوست و شریک مهم منطقه ای خود می داند و به دنبال دیدن روابط دیرینه خود به صورت مستحکم تر با تهران است. وی افتتاح مرز مشترک گبد-ریمدان را یک قدم مهم به سمت بهبودی دانست و گفت: این اقدام نه تنها باعث نزدیک شدن مردمان ساکن این منطقه بلکه موجب گسترش قانونی فعالیت های تجاری و بازرگانی می شود بویژه کاهش قاچاق و تجارت غیرقانونی را به همراه خواهد داشت.

وزیر فدرال پاکستان با تاکید بر این موضوع که افتتاح گذرگاه های بیشتر در مرز مشترک، تقویت تجارت و نزدیک شدن مردم دو کشور را به همراه خواهد داشت، در ادامه گفتگو با سفیر ایران بیان داشت که به همراه منطقه پشین، چهار نقطه دیگر نیز برای افتتاح گذرگاه های بیشتر نشان شده اند که به زودی برای رفت و آمد باز خواهند شد.

سفیر ایران در این بین قدردانی ویژه ای از وزیر فدرال پاکستان بابت نقش مهم او در افتتاح مرز مشترک ریمدان-گبد، کرد.

ارسال نظر

 
1