خبر فوری

 
رسانه های کشمیر: هند هیچ گاه دست از توطئه علیه پاکستان بر نخواهد داشت
کد خبر :1269515327

19:32 1401/06/06


برچسب ها : پاکستان و هند, تروریسم هند, توطئه, دستگیری, شبه نظامی,

رسانه کشمیر در گزارشی بیان کرد: هند با توسل به تبلیغات مخرب و هجمه سازی در تلاش است تا پاکستان و مبارزات آزادی کشمیری ها را تخریب کند همچنین نارندرا مودی نخست وزیر جنایتکار هند از هر نیرنگی برای بی اعتبار کردن پاکستان و جنبش مقاومت محلی کشمیری ها استفاده می کند.


 

کشمیر: به گزارش راز نیوز | رسانه کشمیر در گزارشی بیان کرد: هند با توسل به تبلیغات مخرب و هجمه سازی در تلاش است تا پاکستان و مبارزات آزادی کشمیری ها را تخریب کند همچنین نارندرا مودی نخست وزیر جنایتکار هند از هر نیرنگی برای بی اعتبار کردن پاکستان و جنبش مقاومت محلی کشمیری ها استفاده می کند.

لازم به ذکر است که روز گذشته ارتش هند ادعا کرد که یک شبه نظامی را به نام تبارک حسین در حین تلاش برای عبور از خط کنترل مرزی کشمیر دستگیر و بازداشت کرده است که پس از این دستگیری، رسانه های کشمیری در گزارشی بیان کرده اند که دولت مودی تا حدی شکست خورده است که یک فرد دارای مشکلات روانی را به عنوان یک تروریست برای بدنام کردن پاکستان معرفی می کند.

بر اساس جزئیات، تبارک حسین ساکن روستای سبز کوت منطقه کوتلی ایلت جامو و کشمیر پاکستان می باشد، وی در چند روز گذشته به دلیل داشتن مشکلات روانی و بطور ناخواسته از خط کنترل مرزی عبور کرد و به منطقه نوشهره بخش راجوری جامو و کشمیر اشغالی رسیده بود. در همین حال، مورد اصابت گلوله سربازان هندی قرار گرفت و در حالت مجروح دستگیر شد.

رسانه های کشمیری از اینکه سربازان هندی، کشمیری‌ها را در برخوردهای ساختگی با نزدیک کردن به خط کنترل مرزی دستگیر می کنند، قصد هجمه سازی و توطئه علیه پاکستان و جنبش آزادی کشمیری‌ها را دارند که این مایه ننگ دولت جنایتکار مودی می باشد؛ همچنین هند در تلاش است تا از طریق رسانه های مورد علاقه خود تصویر بدی از جنبش آزادی پاکستان و کشمیر به تصویر بکشد.

در گزارش آمده است که هند مدت هاست که در گسترش تبلیغات بی اساس علیه پاکستان و جنبش آزادی کشمیری فعالیت دارد و از طریق روایت های نادرست، شواهد جعلی و برخوردهای ساختگی کمپین ضد پاکستانی خود را تشدید کرده است.

این گزارش افزود: هند حامی تروریسم است؛ در این حال، منافقین در پاکستان در حال ترویج تبلیغات خصمانه دشمن هستند اما هند مطمئناً در برنامه های خود برای بی اعتبار کردن مبارزات آزادی پاکستان و کشمیر شکست خواهد خورد، زیرا پاکستانی ها و کشمیری ها مصمم هستند که استراتژی جنگ ترکیبی هند علیه آنها را خنثی کنند.

ارسال نظر

 
1