خبر فوری

 
دیدار قریشی وزیر امور خارجه پاکستان با شیخ راشد بن عبدالله وزیر کشور بحرین
کد خبر :463683986

16:10 1400/05/07


برچسب ها : پاکستان و بحرین, راشد بن عبدالله آل خلیفه, شاه محمود قریشی, منامه, وزیر امور خارجه پاکستان, وزیر کشور بحرین,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در ادامه دیدار با مقامات مختلف بحرین در سفر دو روزه به این کشور با شیخ راشد بن عبدالله آل خلیفه وزیر کشور بحرین دیدار کرد.


منامه: به گزارش راز نیوز| شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در ادامه دیدار با مقامات مختلف بحرین در سفر دو روزه به این کشور با شیخ راشد بن عبدالله آل خلیفه وزیر کشور بحرین دیدار کرد.

طبق اطلاعات منتشر شده، در این دیدار موضوعات گوناگون مورد علاقه دو طرف و همچنین مناسبات دوجانبه میان اسلام آباد و منامه در زمینه های دفاعی و امنیتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار خاطرنشان کرد: روابط پاکستان و بحرین مبتنی بر ارزش های مشترک فرهنگی، مذهبی و تاریخی می باشد.

وی در ادامه از تدابیر اتخاذ شده از سوی دولت بحرین در جهت حفاظت شهروندان پاکستانی مقیم بحرین در مقابله با شیوع کووید-19 تقدیر نمود.

شاه محمود قریشی همچنین از اقدامات وزارت کشور بحرین در قبال شهروندان پاکستانی مقیم این کشور در شرایط کرونایی همچون لغو روادید، عفو جرایم نقدی، استرداد مجرمان و ارائه تسهیلات و همکاری در زمینه بازگشت شهروندان پاکستانی به کشورشان تقدیر و تشکر نمود.

شیخ راشد بن عبدالله وزیر کشور بحرین نیز در جریان این دیدار از نقش موثر و کلیدی جامعه شهروندان پاکستانی در توسعه و آبادانی بحرین تمجید نمود.

وی با تقدیر از وزیر امور خارجه پاکستان، خواستار گسترش سطح همکاری های مشترک در زمینه های مورد علاقه میان پاکستان و بحرین شد.

ارسال نظر

 
1