خبر فوری

 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | سخنگوی ارتش پاکستان اعلام کرد: ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده کل ارتش پاکستان طی سفر خود به بحرین با فرمانده گارد ملی و مشاور امنیت ملی بحرین بطور جداگانه دیدار و گفتگو کرد.

طرفین در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک بحث و تبادل نظر کردند.

فرمانده کل ارتش پاکستان علاوه بر اعلام آمادگی ارتش پاکستان برای آموزش و ظرفیت سازی سربازان بحرینی، پیشنهاد همکاری کامل پاکستان در امور امنیتی دو جانبه با بحرین را به مقامات بحرینی ارائه کرد.

 

تکمیلی: سخنگوی ارتش پاکستان اعلام کرد: مذاکرات صلح افغانستان با حضور مقامات عالی نظامی پاکستان، انگلیس و افغانستان در بحرین برگزار شد.

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده کل ارتش پاکستان و سرلشکر فیض حمید رئیس کل سازمان اطلاعات پاکستان ISI در این مذاکرات شرکت کردند.

نیکولاس کارتر رئیس ستاد دفاع انگلیس و کریستین ترنر کمیساریای عالی انگلیس در پاکستان نیز در این مذاکرات حضور داشتند.

از کشور افغانستان نیز حمد الله محب مشاور امنیت ملی افغانستان، محمد یاسین ضیا فرمانده کل ارتش افغانستان و مدیر سازمان ریاست امنیت ملی افغانستان نیز از جانب افغانستان در این مذاکرات شرکت کردند.

وی افزود: در این مذاکرات علاوه بر روند صلح افغانستان و امور مرزی، در مورد موضوعات مم دیگری نیز بحث و گفتگو شد. همچنین اقدامات انجام شده برای تسهیل روند صلح افغانستان نیز مورد بررسی قرار گرفتند.

ارسال نظر

 
1