خبر فوری

 
دیدار رؤسای سازمان های اطلاعاتی کشورهای اسلامی با سازمان موساد رژیم صهیونیستی
کد خبر :1497543657

16:12 1397/10/19


برچسب ها : اسرائیل, امارات, امارات متحده عربی, ایران, رژیم صهیونیستی, عربستان سعودی, فلسطین, مصر,

مجله اینترنتی خاورمیانه در گزارش خود ابراز داشته است که رؤسای سازمان های اطلاعاتی کشورهای عربستان سعودی، امارات متحده عربی، مصر با رئیس موساد رژیم صهیونیستی دیدار کرده اند .


 

به گزارش راز نيوز، مجله اینترنتی خاورمیانه در گزارش خود با افشای دیدار رؤسای سازمان های اطلاعاتی کشورهای عربستان سعودی، امارات متحده عربی، مصر و رژیم صهیونیستی گفته است که، دیدار رئیس موساد یوسی کوهن با روسای سازمان ها اطلاعاتی کشور های نامبرده در یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس انجام شده است.
در این دیدار ، رؤسای سازمان های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی ،مصر، عربستان سعودی و امارات متحده عربی در رابطه با اثر و نفوذ کشور ایران در منطقه گفت و گویی انجام داده اند.

همچنین گفتنی است که شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در پی افشای خبری مبنی بر سفر رئیس حزب کارگر رژیم صهیونیستی به امارات در گزارشی گفته است که رئیس حزب کارگر ایوی گیبی به کشور امارات سفر کرده است. این شبکه تلویزیونی اظهار داشته است که وی در تاریخ 11 آذر 1397 با سفر به امارات متحده عربی، با سه تن از مقامات ارشد این کشور دیدار و گفت و گو کرده است.

لازم به ذکر است برخی از کشورهای اسلامی با بی اعتنایی به جنایات رژیم صهیونیستی و ادامه اشغالگری های آن نه تنها در فلسطین بلکه در دیگر سرزمین های اسلامی، درحال افزایش روابط دوستانه خود با این رژیم اشغالگر هستند.

ارسال نظر

 
1