خبر فوری

 
دعوت مسکو از پاکستان برای حضور در نشست مشورتی صلح افغانستان
کد خبر :541834640

14:52 1399/12/20


برچسب ها : پاکستان و روسیه, روند صلح افغانستان, ضمیر کابلوف, مذاکرات صلح افغانستان, مسکو, نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان,

روسیه از برگزاری نشست مشورتی صلح افغانستان با حضور کشورهای آمریکا، چین، پاکستان و افغانستان و هیئتی از نمایندگان طالبان در تاریخ 28 اسفند ماه جاری خبر داد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| روسیه از برگزاری نشست مشورتی صلح افغانستان با حضور کشورهای آمریکا، چین، پاکستان و افغانستان و هیئتی از نمایندگان طالبان در تاریخ 28 اسفند ماه جاری خبر داد.

رسانه های روسیه به نقل از ضمیر کابل اف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور صلح افغانستان خبر دادند: نشست مشورتی با محوریت صلح افغانستان 28 اسفند ماه در مسکو برگزار خواهد شد، در این نشست علاوه بر روسیه نمایندگان آمریکا، چین، پاکستان و دولت رسمی افغانستان به همراه هیئت طالبان افغانستان حضور خواهند یافت.

ضمیر کابل اف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان در نشست خبری خود با اعلام این خبر ابراز داشت: این یک اجلاس نیست بلکه نشست مشورتی برای بررسی راهکار برپایی صلح در افغانستان است.

لازم به ذکر است ضمیر کابل اف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور صلح افغانستان ابتدای ماه جاری در صدر هیئت عالی رتبه در سفر به پاکستان در زمینه برگزاری این نشست با مقامات اسلام آباد به گفتگو و رایزنی پرداخت.

ارسال نظر

 
1