خبر فوری

 
دستگیری یک تروریست انتحاری داعشی توسط سرویس امنیت فدرال روسیه
کد خبر :2085206235

14:33 1401/06/01


برچسب ها : تروریست های داعش, حزب بی جی پی, دستگیری تروریست ها, روسیه, سرویس امنیت فدرال روسیه, مسکو, هند,

سرویس امنیت فدرال روسیه یک تروریست اانتحاری داعشی را که قصد حمله تروریستی به یکی از مقامات عالی حزب بی جِی پی هند را داشت، دستگیر کرد.


مسکو: به گزارش راز نیوز | سرویس امنیت فدرال روسیه یک تروریست اانتحاری داعشی را که قصد حمله تروریستی به یکی از مقامات عالی حزب بی جِی پی هند را داشت، دستگیر کرد.

سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد: یک تروریست انتحاری داعشی که اهل یکی از کشورهای منطقه ی آسیای مرکزی است را در روسیه دستگیر کردیم. وی قصد حمله تروریستی به یکی از مقامات عالی حزب بی جِی پی هند را داشت.

سرویس امنیت فدرال روسیه همچنین اعلام کرد که تروریست دستگیر شده توسط یکی از فرماندهان داعش به عنوان یک بمب گذار انتحاری در ترکیه استخدام شده بود. یک ویدیو ضبط شده از وی نیز کشف شده که وی در آن قصد خود برای انجام حمله تروریستی را به مقام عالی حزب بی جِی پی هند به دلیل توهین به پیامبر اسلام اعلام کرده است.

این اداره اعلام کرد که تروریست مذکور اعتراف کرده است که در سال 2022 به روسیه سفر کرده و قصد داشته از آنجا به هند سفر کند. وی گفته است که قرار بود در هند تمام وسایل مورد نیاز برای حمله تروریستی به من داده شود.

این اداره سپس اعلام کرد که تروریست مذکور در ترکیه از ماه آوریل تا ماه ژوئیه از طریق تلگرام و دیدارهای حضوری در شهر استانبول آموزش دیده است.

ارسال نظر

 
1