خبر فوری

 
 
دستگیری دو تن از عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان از کراچی
کد خبر :799820221

16:18 1400/06/02


برچسب ها : TTP, پلیس کراچی, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریسم, دستگیری تروریست ها, کراچی,

سخنگوی نیروی پلیس کلانشهر کراچی در گفتگو با مطبوعات از دستگیری دو تن از عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان TTP خبر داد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| سخنگوی نیروی پلیس کلانشهر کراچی در گفتگو با مطبوعات از دستگیری دو تن از عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان TTP ساکن وزیرستان جنوبی طی عملیاتی در منطقه ابراهیم حیدری و کشف دو عدد نارنجک از تروریست ها خبر داد.

وی افزود: تروریست های دستگیر شده به نام نعمت الله و پیرالله به طور کامل آموزش نظامی در افغانستان دیده اند. پدر و دو برادر تروریست دستگیر شده به نام نعمت الله ملقب به بابا نیز وابسته به تی تی پی بودند که یکی از برادران او دستگیر و به زندان منتقل شده درحالیکه برادر دیگر او به اسم امان الله ملقب به منو سال 2014 میلادی طی درگیری با نیروی پلیس به هلاکت رسیده است. نعمت الله متهم دستگیر شده شخصی به اسم مهتاب ملقب به برادر را به دلیل شک درخصوص جاسوسی تحریک طالبان پاکستان ترور کرده بود و اذعان داشت که دستور این ترور را از حکیم الله محسود دریافت کرده بود.

براساس گزارش، دو تروریست دستگیر شده در اقداماتی چون اخاذی و جمع آوری اطلاعات افراد مخالف تحریک طالبان پاکستان و رساندن این اطلاعات به رهبران ارشد، در کراچی دست داشته اند.

ارسال نظر

 
1