خبر فوری

 
 
درگیری نیروهای امنیتی با تحریک طالبان پاکستان در وزیرستان شمالی
کد خبر :9650333

15:14 1400/03/10


برچسب ها : TTP, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, خیبر پختون خواه, نیروهای امنیتی پاکستان, وزیرستان شمالی,

طی یک عملیات جستجو توسط نیروهای امنیتی در وزیرستان شمالی، پس از حمله به مخفیگاه گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان (TTP) در وزیرستان شمالی با آنها درگیر شده و یک نفر از آنها کشته، یک نفر زخمی و چهار نفر نیز دستگیر شدند.


خیبر پختون خواه : به گزارش رازنیوز | طی یک عملیات جستجو توسط نیروهای امنیتی در وزیرستان شمالی، پس از حمله به مخفیگاه گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان (TTP) در وزیرستان شمالی با آنها درگیر شده و یک نفر از آنها کشته، یک نفر زخمی و چهار نفر نیز دستگیر شدند.

منابع امنیتی محلی گفتند : بر اساس اطلاعات، نیروهای امنیتی روز یکشنبه در روستا سپلگه عملیات جستجو را انجام دادند که در جریان آن تروریست های تحریک طالبان پاکستان (TTP) به سمت نیروهای امنیتی تیراندازی کردند ، با این حال نیروهای امنیتی یک تروریست را کشته، یک نفر را زخمی و چهار تروریست را دستگیر کردند.

به گفته منابع ، تروریست کشته شده به نام معتبرخان و مجروح به نام حافظ الدین شناخته شده. از جمله تروریست های دستگیر شده را می توان به نورعلی ، حضرت علی و بیت الله هستند.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط برخی منابع، تحریک طالبان پاکستان (TTP) ، یک تروریست و دو نفر از تسهیل کننده های محلی کشته شده و چندین نفر از آنها دستگیر شده اند.

ارسال نظر

 
1