خبر فوری

 
 
درگیری نیروهای ارتش هند با شبه نظامیان در کشمیر
کد خبر :1180086468

20:28 1398/04/09


برچسب ها : ارتش, هند, کشمیر,

درپی دستیابی نیروهای امنیتی به اطلاعات سری در خصوص حضور شبه نظامیان در منطقه بدگام کشمیر، ارتش هند در منطقه عملیات جستجو را آغاز کرد.


کشمیر: به گزارش راز نیوز، درپی دستیابی نیروهای امنیتی به اطلاعات سری در خصوص حضور شبه نظامیان در منطقه بدگام کشمیر، ارتش هند در منطقه عملیات جستجو را آغاز کرد. براساس خبرگزاری هند، با حضور نیروهای امنیتی و حس محاصره شدن شبه نظامیان، جنگجویان شروع بع تیراندازی به سوی نظامیان کردند که نیروهای ارتش نیز با گشودن آتش به سوی جنگجویان، واکنش نشان دادند .

 

 

 قابل ذکر است ارتش هند به منظور دستگیری و نابودی شبه نظامیان، عملیات گسترده جستجو را در کشمیر آغاز کرده است. سال گذشته ارتش هند 250 تن از شبه نظامیان را کشته بود و در سال جاری نیز طبق آمار ارائه شده، این رقم از 100 تن افزایش یافته است.

از طرفی خبرگزاری های پاکستان در این رابطه نوشتند: تجاوز و خشونت های نظامی ارتش هند در کشمیر اشغالی همچنان ادامه دارد که طی عملیات اخیر ارتش هند و تیراندازی در منطقه بدگام، یکی از شهروندان کشمیری جان خود را از دست داد. لازم به ذکر است طی یک هفته اخیر چهار تن از شهروندان کشمیری جان باخته اند.

ارسال نظر

 
1