خبر فوری

 
دبیر برگزاری ام کیو ام: هرچقدر می خواهید خون بریزید و مردم را بکشید، اما ما ایالت سند را بازپس خواهیم گرفت
کد خبر :410827419

14:42 1399/07/14


برچسب ها : MQM, PPP, جنبش ملی متحد, حزب مردمی پاکستان, حیدرآباد, راهپیمایی,

دکتر خالد مقبول صدیقی دبیر برگزاری جنبش ملی متحد پاکستان MQM طی سخنرانی با هواداران جنبش در اجتماعی در خیابان استیشن، گفت: هرچقدر می خواهید خون بریزید و مردم را بکشید، اما ما ایالت سند را بازپس خواهیم گرفت.


حیدرآباد: به گزارش راز نیوز| دکتر خالد مقبول صدیقی دبیر برگزاری جنبش ملی متحد پاکستان MQM طی سخنرانی با هواداران جنبش در اجتماعی در خیابان استیشن، گروه های مخالف ایالت را دشمن قوم مهاجر دانست و گفت: در انتخابات آتی باید پاسخ محکمی داده شود، شما به هر مقدار که می خواهید افراد را بکشید، اما ما ایالت را قطعا بازپس خواهیم گرفت. وی افزود: راهپیمایی حیدرآباد همه توطئه ها را خنثی کرد، اکنون زمان تغییر سرنوشت پاکستان درحال نزدیک شدن است، امروز از طرفی با رویای سندهودیش (شبه نظامیان ملی گرای سندی) و از طرفی با ایالت سند متروکه مواجه هستیم، سند جنوبی ایالتی است که رویای سندهو دیش را از بین خواهد برد.

دبیر برگزاری جنبش در ادامه با بیان اینکه، زمانیکه نوبت به مقدسات پاکستان رسید، در 22 اوت اقدامی انجام دادیم که هیچ حزبی تا به امروز چنین کاری نکرده است، وفاداری به میزان ایمان به نام پاکستان فدا کردیم، برخی از اعضای جنبش که به دلیل فشار و اجبار، ام کیو ام را ترک کردند، هم اکنون ما منتظر آنهاییم و با آغوش باز از آنها استقبال خواهیم کرد، اگر مجددا فرصتی برای تغییر سرنوشت ایالت سند بوجود آید، در مدت یکسال آن را تغییر خواهیم داد.

 

عامر خان نایب ارشد دبیر برگزاری اظهار داشت: انتظارات و درخواست هایی که امروز جنبش مطرح کرد، درخواست های پاکستان است، امروز همه می گویند که سیستم شهری (شهرداری) باید مستقل باشد و شهردار باید مقتدر و توانمند شود. دولت برای هر حزب سیاسی که باشد، مردم شهر حیدرآباد در کنار ام کیو ام ایستاده اند و این وابستگی را هیچ قدرت جهانی نمی تواند خاتمه دهد. وی افزود: در حضور حزب مردمی پاکستان PPP در ایالت سند، این ایالت نمی تواند پیشرفت کند. پس از شنیدن اعلامیه کسانی که در کراچی قتل عام کردند، من به آنها پاسخ دادم که هرچقدر می توانید مردم را بکشید، اما ما هرچند متوسل به زور و قدرت نمی شویم، اما قطعا ایالت سند را بازپس خواهیم گرفت.

خواجه اظهار الحسن طی سخنرانی در اجتماع جنبش گفت: تحت نظارت دولت ایالت سند، راهپیمایی علیه پاکستان در کراچی برگزار شد، که باید علیه حزب مردمی پاکستان PPP پرونده سازی شود.

 

ارسال نظر

 
1