خبر فوری

 
 
خنثی سازی عملیات تروریستی با کشته شدن دو تروریست در صوابی
کد خبر :1195948485

10:47 1401/11/15


برچسب ها : TTP, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, تروریسم, حمله تروریستی, خنثی سازی عملیات تروریستی, دستگیری تروریست ها, هلاکت تروریست ها,

محمد علی معاون بازرس کل پلیس مردان در گفتگو با خبرنگاران از خنثی سازی عملیات تروریستی در شهرستان صوابی خبر داد و گفت: در این عملیات 2 تروریست از جمله یک فرمانده کشته و 4 تن دستگیر شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| محمد علی گنداپور معاون بازرس کل پلیس مردان در گفتگو با خبرنگاران از خنثی سازی عملیات تروریستی در شهرستان صوابی خبر داد و گفت: نیروی پلیس با انجام عملیات ضربتی در شهرستان صوابی دو تن از عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان TTP را به هلاکت رسانده و 4 تن دیگر را دستگیر کرد.

 وی افزود: با ورود نیروهای پلیس به منطقه، عناصر تروریستی شروع به تیراندازی و پرتاب نارنجک کردند که طی تبادل آتش میان دو طرف، دو تروریست از جمله یک فرمانده با اسامی فرمانده اظهار ملقب به شیراز و زینب ثاقب کشته شدند. همچنین از محل عملیات مقادیر قابل توجهی مواد منفجره و اسلحه شامل: 5 کیلو مواد منفجره، 9 عدد نارنجک، 18 عدد چاشنی الکتریکی، 2 عدد کلاشینکوف کشف شد.

معاون بازرس کل منطقه تصریح داشت که فرمانده اظهار در بیش از 6 پرونده تروریستی تحت تعقیب بود و قیمت سر او به مبلغ 2 میلیون روپیه تعیین شده بود. این شبکه تروریستی در نوامبر از افغانستان وارد خاک پاکستان شده بود، تروریست اظهار الله در افغانستان تیم های متعددی تشکیل داده بود و عملیات های تروریستی در ایالت خیبر پختون خوا را طرح ریزی می کرد.

 

ارسال نظر

 
1