خبر فوری

 
حملات رژیم صهیونیستی بر مواضع ایران در سوریه
کد خبر :899828212

15:57 1397/11/01


برچسب ها : ایران, رژیم صهیونیستی, سوریه,

ارتش رژیم صهیونیستی طی حملات خود به سرزمین سوریه ابراز داشته است که عملیات هدف قرار دادن مقرهای ایران در سوریه را آغاز کرده است.


 

به گزارش راز نيوز، ارتش رژیم صهیونیستی طی حملات خود به سرزمین سوریه ابراز داشته است که عملیات هدف قرار دادن مقرهای ایران در سوریه را آغاز کرده است.

این سازمان طی بیانیه ای اظهار داشته است که هدف آن از حملات به سوریه، هدف قرار دادن سپاه قدس در این کشور است.

از طرفی خبرگزاری رسمی سوریه 'صنعا' نیز طی بیانیه ای گفته است که سامانه دفاعی این کشور موفق به دفع حملات رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور شده است.

 

ارتش رژیم صهیونیستی IDF در بیاناتی از جلوگیری از برخورد یک عدد موشک شلیک شده به سوی بلندی های جولان در سوریه خبر داد و طی پیام تویتر روز دوشنبه از آغاز عملیات جنگی خود عليه سپاه قدس خبر داده است.

سازمان حقوق بشر سوریه SOHR در بریتانیا نیز طی اشاره به حملات راکتی رژیم صهیونیستی گفته است که راکت های رژیم صهیونیستی اطراف پایتخت سوریه 'دمشق' را هدف قرار می دهد.

 

ساکنین دمشق نیز از صدای مهیب انفجار در بلندی های اطراف این شهر خبر داده اند. این حمله موجب جان باختن 11 تن از شهروندان سوریه ای شده است.

 

گفتنی است بنیامین نتانیاهو در بیانیه ای در روز یک شنبه طی تهدیدی گفته است که : "ما یک سیاست مبنی بر وارد کردن خسارات برای پایان دادن به مواضع ایران در سوریه و هرقدرتی که در تلاش برای نابودی ما باشد را اتخاذ نموده ایم.

خبرگزاری قطر طی خبری از حمله راکتی رژیم صهیونیستی گفته است که این حمله ساعت 11 شب به وقت محلی انجام شده است، این درحالی است که رسانه های سوریه از دفع حملات راکتی خبر داده اند.

 

مرکز کنترل دفاعی روسیه نیز اظهار داشته است که سامانه دفاعی سوریه 30 عدد از راکت های کروز و بمب های هدایت شونده را در هوا منهدم کرده است.

اما این درحالی است که سازمان حقوق بشر سوریه در بریتانیا از جان باختن 11 تن طی این حملات خبر داده است.

ارسال نظر

 
1