خبر فوری

 
 
حادثه تروریستی در شهرستان چابهار
کد خبر :1330624340

13:00 1397/09/15


برچسب ها : انفجار بمب, تروریسم,

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان انفجار در نزدیکی مقر انتظامی چابهار را تایید کرد.


معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان انفجار در نزدیکی مقر انتظامی چابهار را تایید کرد.

 

به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری جوان : مرعشی معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرگزاری جوان ، در خصوص جزییات بیشتر حمله تروریستی بلوار شهید ریگی چابهار گفت:در این حادثه تروریستی  2 نفر شهید و سه نفر مجروح به جای گذاشت.

 

وی ادامه افزود : در پی این انفجار بلافاصله نیروهای امنیتی و امدادی در محل مستقر شدند و تا کنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله تروریستی را به عهده نگرفته است.

 

 

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان وبلوچستان افزود: این بمب که در داخل یک خودرو کارگذاری شده بود سبب مجروح  شدن چند نفر از هموطنانمان شد.

 

مرعشی تصریح کرد: نیروهای امنیتی در حال بررسی آخرین وضعیت هستند.

 

رحمدل بامری سرپرست فرمانداری چابهار  نیز در خصوص این خبر گفت:   صبح امروز ساعت 9:55  یک دستگاه وانت نیسان در شهرستان چابهار مقابل درب ورودی مقر ستاد فرماندهی نیروی انتظامی  منفجر شد.

 

وی ادامه داد : متاسفانه در این حادثه تروریستی تعدادی زن و کودک در بین مجروحین مشاهده می شود که به بیمارستان امام علی (ع) چابهار منتقل شده اند و در حال حاضر یک نفر از مجروحین به دلیل شدت جراحات وارده به اتاق عمل منتقل شده است.

 

وی گفت : تصور دشمن این است که می تواند خللی در امنیت مردم ایجاد کند ؛ اما مردم پای نظام و ارزش‌های خود ایستاده اند.

وی در پایان گفت : فضای شهر چابهار هم اکنون آرام است و همه نیرو‌های عمل کننده هم در سطح شهر مستقر شده اند و جزئیات این حادثه در حال پیگیری است.

گفتنی است به رغم اعلام 3 شهید توسط سرپرست فرمانداری چابهار وزارت کشور تعداد شهدا را 2 نفر اعلام کرد.

 

فرمانده نیروی زمینی سپاه  گفت : صبح امروز یک خودروی انتحاری که با بمب و مواد منفجر تجهیز شده بود به مقر فرماندهی نیروی انتظامی در چابهار حمله کرده است. وی با بیان اینکه این عملیات تروریستی یک عملیات کور بوده و هیچ حاصلی برای تروریست‌ها نداشته است ادامه داد : در جریان این حادثه تروریستی، متاسفانه تعدادی از هموطنان‌مان شهید و زخمی شده‌اند.

 

متاسفانه در این عملیات چند نفر از نگهبانان مقابل در ورودی ستاد فرماندهی شهید و زخمی شده‌اند.

 

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان اسامی شهدای حادثه تروریستی صبح امروز مقابل فرماندهی انتظامی شهرستان چابهار "ستوان دوم داریوش رنجبر" و "سرباز وظیفه ناصر درزاده" اعلام کرد.

عامل انتحاری که موفق به ورود به مقر انتظامی نشده بود، اقدام به انفجار خود نمود که متاسفانه در این حادثه، دو نفر از عوامل انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند همچنین عامل انتحاری نیز به درک واصل شد.

متاسفانه در این حادثه، تعدادی از مردم نیز مجروح شدند ، گفتنی است، موضوع در دست بررسی است.

ارسال نظر

 
1