خبر فوری

 
جان باختن یک نظامی و هلاکت 8 تروریست طی عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در وزیرستان جنوبی
کد خبر :982402336

11:52 1402/01/17


برچسب ها : TTP, تروریست, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, تروریسم, عملیات نظامی, هلاکت تروریست ها, وزیرستان جنوبی,

روابط عمومی ارتش پاکستان در بیانیه ای اظهار داشت که در عملیات وزیرستان جنوبی 8 تروریست تحریک طالبان پاکستان کشته و یک نظامی جان خود را از دست داد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| روابط عمومی ارتش پاکستان ISPR، در بیانیه ای اظهار داشت که عملیاتی بر مبنای اطلاعات نظامی در منطقه شن وارسک واقع در وزیرستان جنوبی انجام و منجر به درگیری شدید میان نیروهای امنیتی و تروریست های وابسته به تحریک طالبان پاکستانTTP شد.

براساس گزارش، طی تبادل آتش 8 تروریست از جمله فرمانده جان محمد معروف به چراغ کشته شدند. افراد کشته شده در پرونده هایی چون قتل شهروندان بی گناه و عملیات های تروریستی تحت تعقیب قرار داشتند.

گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان بیان داشت که 4 تن از تروریست های این سازمان با اسامی سهیل، جان محمد، انس و وسیم در این درگیری کشته شده اند.

 

سخنگوی روابط عمومی ارتش در ادامه بیانیه اظهار داشت که طی تبادل آتش یک سرباز ارتش به نام حامد رسول از اهالی راولپندی شهید و 4 نظامی من جمله 2 درجه دار زخمی شدند. در بیانیه گفته شد که ارتش پاکستان برای خاتمه بخشیدن به تروریسم مصمم است و قربانی های این چنینی سربازان شجاع، عزم ما را راسخ تر می کند.

ارسال نظر

 
1