خبر فوری

 
جان باختن 5 پاکستانی در ادامه درگیری های مرزی میان هند و پاکستان در کشمیر
کد خبر :1554336427

13:00 1399/08/24


برچسب ها : ارتش پاکستان, ارتش هند, پاکستان و هند, خط کنترل مرزی, مرز هند و پاکستان, نیروهای مرزبانی پاکستان, نیروهای مرزبانی هند,

در جریان ادامه درگیری های مرزی میان نیروهای ارتش پاکستان و هند، 5 پاکستانی از جمله یک نظامی ارتش پاکستان جان باختند.


 

مظفر آباد: به گزارش راز نیوز| در جریان ادامه درگیری های مرزی میان نیروهای ارتش پاکستان و هند، 5 پاکستانی از جمله یک نظامی ارتش پاکستان جان باختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی روابط عمومی ارتش پاکستان(ISPR)، نیروهای ارتش هند حوالی بامداد یکشنبه مطابق با 18 آبان با چند تن از شبه نظامیان کشمیری در منطقه کپواره واقع در کشمیر هند به درگیری پرداختند که در اثر آن 4 نظامی ارتش هند کشته شدند.

روابط عمومی ارتش پاکستان افزود: ارتش مغلوب هند به دنبال این شکست تاسف آور، روز گذشته مناطق مسکونی در بخش های مختلف کشمیر آزاد را با سلاح های سبک و سنگین و همچنین توپخانه های خود هدف قرار داد.

طبق گفته اداره روابط عمومی ارتش پاکستان، نیروهای مرزبانی ارتش هند مناطق مسکونی وادی نیلم، وادی لیپه، وادی جهلم و وادی باغ واقع در منطقه آزاد کشمیر(منطقه تحت کنترل پاکستان) را عامدانه هدف قرار دادند که در اثر 4 شهروند پاکستانی جان باخته و 12 تن دیگر نیز دچار جراحت شدند.

روابط عمومی ارتش پاکستان ابراز داشت: ارتش پاکستان نیز در واکنش به این اقدام تجاوزگرانه نیروهای مرزبانی هند، با هدف قرار دادن پاسگاه های مرزی پاسخ کوبنده ای به ارتش هند دادند، این حمله خسارت مالی و جانی قابل توجهی به ارتش هند وارد آورد، همچنین در جریان این درگیری ها یک نظامی ارتش پاکستان جان باخت و 5 تن دیگر نیز زخمی شدند.

روابط عمومی ارتش پاکستان در ادامه تصریح کرد میزان خسارت وارد آمده به ارتش هند، بالاتر از آنچه که از سوی ارتش هند اعلام شده است می باشد.

ارسال نظر

 
1