خبر فوری

 
تنش میان ایران و آمریکا؛ محور گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه پاکستان و روسیه
کد خبر :1367622705

09:40 1398/10/20


برچسب ها : ایران و آمریکا, پاکستان و روسیه, سردار حاج قاسم سلیمانی, سرگئی لاوروف, شاه محمود قریشی, وزیر امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه روسیه,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در تماس با سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه، با وی در خصوص گسترش تنش میان ایران و آمریکا و وخامت اوضاع منطقه به بحث و تبادل نظر پرداخت.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در تماس با سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه، با وی در خصوص گسترش تنش میان ایران و آمریکا و وخامت اوضاع منطقه به بحث و تبادل نظر پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در جریان این گفتگوی تلفنی بر گسترش همکاری های دوجانبه جهت تقویت امنیت و ثبات در منطقه تأکید نمودند.

شاه محمود قریشی در گفتگوی تلفنی با همتای روسیه‌ای خود اظهار داشت: گسترش تنش در منطقه امنیت و ثبات را تحت تأثیر قرار داده است، ایران و آمریکا باید به منظور کنترل اوضاع و جلوگیری از وخامت آن سعه صدر نمایند.

وی افزود: پاکستان در کنار هیچ کدام از طرف های درگیر در منطقه نخواهد ایستاد و به هیچ کشوری اجازه استفاده از خاک پاکستان علیه کشورهای همسایه و منطقه را نخواهیم داد.

ارسال نظر

 
1