خبر فوری

 
تلاش اسرائیل برای ایجاد روابط با پاکستان
کد خبر :542225329

17:27 1397/12/14


برچسب ها : پاکستان, رژیم صهیونیستی, عربستان, فلسطین, هند,

کوشش دولت اسرائیل برای ایجاد روابط با پاکستان. دولت پاکستان به دلیل خشونت اسرائیل با فلسطینیان پیشنهاد برقراری روابط با اسرائیل را رد کرد.


 

به گزارش راز نیوز، کوشش دولت اسرائیل برای ایجاد روابط با پاکستان. دولت پاکستان به دلیل خشونت اسرائیل با فلسطینیان پیشنهاد برقراری روابط  با اسرائیل را رد کرد.

به گفته منابع رسانه‌های پاکستانی دولت اسرائیل در حال کوشش برای ایجاد روابط دوطرفه با پاکستان است. همچنین اسرائیل خواستار برقراری روابط مستحکم دوطرفه با پاکستان است.

لازم به ذکر است پس‌ازآن که سازمان اطلاعاتی پاکستان حمله هند با همکاری اسرائیل را خنثی ساخت اسرائیل پیشنهاد ایجاد روابط به پاکستان داده است. اما دولت پاکستان به دلیل ظلم‌های اسرائیل علیه ملت مظلوم فلسطین این پیشنهاد را رد کرد.

ناگفته نماند اسرائیل با هند روابط مستحکمی دارد در حدی که سازمان‌های اطلاعاتی دو کشور اطلاعات محرمانه همدیگر را به اشتراک می‌گذارند. جنگنده‌های هند توسط بمب‌های اسرائیل به پاکستان حمله کردند که دولت پاکستان نیز این را تائید کرده است.

لازم به ذکر است اسرائیل برای ایجاد روابط  با دولت پاکستان آشکارانه انجام داد که پاکستان به دلیل نبودن موقعیت مناسب این پیشنهاد اسرائیل را رد کرد. چندی پیش خبری مبنی بر عملیات مشترک هند و اسرائیل در رسانه‌ها منتشرشده بود که خشم مردم پاکستان را علیه اسرائیل برانگیخت و حال که اسرائیل پیشنهاد ایجاد روابط دوجانبه را آشکارانه به پاکستان اعلام کرد دولت پاکستان این پیشنهاد را رد نمود. ناگفته نماند طبق اطلاعات و خبرهای به‌دست‌آمده ارتش پاکستان و سازمان اطلاعاتی پاکستان در حال همکاری با اسرائیل هستند و تاکنون تعداد زیادی از پیشنهادهای این رژیم را پذیرفته‌اند که تمامی این اقدامات با میانجیگری عربستان سعودی صورت می‌گیرد.

ارسال نظر

 
1