خبر فوری

 
تظاهرات شیعیان جمعیت علمای اثناعشریه کرگل در محکومیت جنایت کشتار شیعیان در مچ
کد خبر :1534244066

14:10 1399/10/20


برچسب ها : تظاهرات, جمعیت علمای انثا عشریه کرگل, حوزه علمیه اثنا عشریه, شیخ اصغر ذاکری, شیخ عبدالل جلیلی, شیعه, شیعیان پاکستان, شیعیان هزاره, مرتضی خلیلی, کرگل, کشمیر,

دیروز جمعه هزاران نفر از شیعیان شهر کارگل ایالت کشمیر اشغالی تحت کنترل هند، برای محکومیت جنایت کشتار 13 نفر از شیعیان هزاره در مچ و اعلام همبستگی با خانواده این شهدا به خیابان ها آمده و تظاهرات کردند.


کشمیر: به گزارش راز نیوز | دیروز جمعه هزاران نفر از شیعیان شهر کارگل ایالت کشمیر اشغالی تحت کنترل هند، برای  محکومیت جنایت کشتار 13 نفر از شیعیان هزاره در مچ و اعلام همبستگی با خانواده این شهدا به خیابان ها آمده و تظاهرات کردند.

هزاران نفر از شیعیان کارگل پس از اقامه نماز جمعه در این تظاهرات که توسط انجمن جمعیت العلمای اثنا عشریه کرگل برگزار شد، شرکت کردند. این تظاهرات از حوزه علمیه اثنا عشریه پس از اقامه نماز آغاز شد و پس از عبور از بازار کرگل و بازگشت به این حوزه علمیه پایان یافت. معترضان در این تظاهرات با شعار های مختلف این جنایت را محکوم کرده و خواستار مجازات عاملان آن شدند.

شیخ عبدالل جلیلی و مرتضی خلیلی طی سخنرانی خود در جمع معترضان در آغاز این تظاهرات گفتند: نسل کشی شیعیان در پاکستان باید متوقف شود و عاملان کشتار شیعیان در این کشور نیز باید مجازات شوند.

شیخ اصغر ذاکری نیز در گفتگو با رسانه ها گفت: مردم کرگل همیشه در کنار مظلومان هستند و در برابر ستم ظالمان به مظلومان سکوت نکرده اند. توطئه نسل کشی شیعیان در پاکستان بطور مداوم در جریان است و باید ریشه کن شود.

ارسال نظر

 
1