خبر فوری

 
 
تصمیم دولت محلی بلوچستان برای اجاره زمین به سرمایه گذاران خارجی
کد خبر :90486283

09:51 1397/09/06


برچسب ها : بلوچستان, پاکستان, کویته,

دولت محلی بلوچستان تصمیم گرفته است،لایحه اعطای زمین به صورت اجاره ای به سرمایه گذاران خارجی را جهت بررسی در کابینه دولتی ارائه نماید.


 

کویته:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری دان،دولت محلی بلوچستان تصمیم گرفته است،لایحه اعطای زمین به صورت اجاره ای به سرمایه گذاران خارجی را جهت بررسی در کابینه دولتی ارائه نماید.

میر ظهور احمد بلیدی وزیر رسانه ایالت بلوچستان خبر داد که دولت بلوچستان تصمیم گرفته است به جای اعطای حق مالکیت زمین به سرمایه گذاران خارجی،زمین های مورد نظر را تا مدت معینی به آنان اجاره دهد،البته مدت اجاره زمین،مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی در یک نشست خبری در این باره اظهار داشت:طبق بررسی هایی که از سوی دولت محلی بلوچستان صورت گرفته است،در قوانین موجود اجاره زمین،هیچ اشاره ای به اجاره زمین به سرمایه گذاران و شرکت های خارجی نشده است و بر همین اساس تصمیم گرفته شد بر اساس اجاره،زمین در اختیار آنان گذاشته شود.

وی گفت:حق مالکیت زمین های اختصاص داده شده به سرمایه گذاران و شرکت های خارجی،در اختیار شهروندان پاکستانی و سازمان های دولتی خواهد بود و دولت محلی نیز برای این منظور،کمیته ارزیابی را تشکیل داده است.

وی همچنین درباره استخدام جدید کارمندان در سازمان های دولتی ایالت بلوچستان خبر داد و گفت:دستور مربوط به استخدام جدید به همه سازمان های دولتی ارسال شده است.

دولت محلی بلوچستان به تمامی جوانان تحصیل کرده فاقد شغل اعلام کرده است به طور وسیع برای استخدام در سازمان های دولتی اقدام نمایند،زیرا تمامی روند استخدام بر اساس شایستگی و صلاحیت صورت میپذیرد.

ارسال نظر

 
1