خبر فوری

 
 
تصمیم افتتاح مرز زمینی ریمدان از سوی ایران و پاکستان
کد خبر :29182387

17:10 1399/09/24


برچسب ها : ایران و پاکستان, پاکستان و ایران, رحیم حیات قریشی, سفیر پاکستان, سفیر پاکستان در ایران, مرز, مرز ایران و پاکستان, مرز زمینی,

در دیدار رسول موسوی معاون وزیر امور خارجه ایران برای غرب آسیا با رحیم حیات سفیر پاکستان در تهران دو طرف تصمیم به افتتاح مرز زمینی ریمدان گرفتند.


تهران: به گزارش راز نیوز | رسول موسوی معاون وزیر امور خارجه ایران در غرب آسیا با رحیم حیات سفیر پاکستان در تهران دیدار کرد و رسول موسوی در توئیت خود تأیید کرد در این جلسه به تفصیل درباره مسائل مربوط به گذرگاه مرزی ریمدان مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

پاکستان و ایران تصمیم گرفته اند که هفته آینده گذرگاه مرزی ریمدان را افتتاح کنند. گذرگاه مرزی ریمدان با حضور مقامات ارشد هر دو کشور به طور منظم افتتاح می شود و تصمیم گرفته شده است که در 19 دسامبر گذرگاه مرزی ریمدان در مرز پاکستان با ایران افتتاح شود.

به گفته رسول موسوی در نتیجه جلسه امروز با رحیم حیات سفیر پاکستان در ایران تصمیم گرفته شد تا مرز زمینی ریمدان در 19 دسامبر افتتاح شود. این مرز دومین گذرگاه مرزی بین پاکستان و ایران خواهد بود. در حال حاضر دو کشور تنها از گذرگاه مرزی یعنی میرجاوه استفاده می کنند.

ارسال نظر

 
1