خبر فوری

 
تروریست های تحریک طالبان پاکستان نیروهای امنیتی را در کوهات، کویته و مردان هدف قرار دادند
کد خبر :1333871435

11:28 1401/12/25


برچسب ها : TTP, پذیرش مسئولیت حمله, پلیس کوهات, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, تروریسم, حملات تروریستی, دیره اسماعیل خان, مردان, کوهات, کویته,

محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه های مختلف مسئولیت حملات علیه نیروهای امنیتی پاکستان در کوهات، کویته و مردان را برعهده گرفت و اظهار داشت یک حمله نیروهای امنیتی در دیره اسماعیل خان را دفع کردیم.


خیبر پختون خوا/بلوچستان: به گزارش راز نیوز| محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه های مختلف مسئولیت حملات علیه نیروهای امنیتی پاکستان در کوهات، کویته و مردان را برعهده گرفت و اظهار داشت که مجاهدین سازمان همچنین یک حمله نیروهای ارتش پاکستان در دیره اسماعیل خان را دفع کرده اند.

حمله کوهات : "مجاهدین شب پنجشنبه (24 اسفند) طی حمله برنامه ریزی شده ابتدا کلانتری جرما در کوهات را با نارنجک دستی هدف قرار دادند که منجر به زخمی شدن نیروی پلیس شد. پس از آن کاروان نظامی مشتمل بر 20 خودرو به سمت محل اعزم شد، با پیاده شدن نیروهای پلیس، اطراف این کلانتری، مجاهدین بمب نصب شده از قبل را منفجر کردند که باعث وارد آمدن خسارت جانی و مالی به پلیس شد."

حمله مردان: سخنگو اظهار داشت که مجاهدین شب چهارشنبه (23 اسفند) نیروهای پلیس مردان را با تک تیرانداز هدف قرار دادند که منجر به کشته شدن یک پلیس شد.

حمله کویته: محمد خراسانی بیان داشت که مجاهدین سازمان روز سه شنبه (23 اسفند) نیروی پلیس در میدان میزان در کویته ایالت بلوچستان را هدف قرار دادند که باعث زخمی شدن شدید یک پلیس شد. از طرفی دو پلیس دیگر از محل فرار کردند.

درگیری در دیره اسماعیل خان: سخنگوی این سازمان تروریستی در بیانی دیگر با بیان اینکه یورش نیروهای ارتش پاکستان علیه مجاهدین در روستای گلداد بخش کلاچی شهرستان دیره اسماعیل خان را دفع کردیم، گفت: مجاهدین طی واکنش به موقع این حمله را دفع کرده و خسارت شدیدی به یک خودروی نظامی وارد کردند.

ارسال نظر

 
1