خبر فوری

 
بوریس دالگوف : کشورهای دشمن ایران ، درحمله روز گذشته نقش داشتند
کد خبر :157333786

13:26 1397/07/01


برچسب ها : آمریکا, اسرائیل, ایران, روسیه, عربستان سعودی,

به گفته بوریس دالگوف کارشناس سیاسی خبر گزاری روسیه " تاس " ، حمله صورت گرفته به رژه نظامی در اهواز ، حمله ای برنامه ریزی شده بود .


به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری خیبر صهیون ، به گفته بوریس دالگوف کارشناس سیاسی خبر گزاری روسیه " تاس " ، حمله صورت گرفته به رژه نظامی در اهواز ، حمله ای برنامه ریزی شده بود . وی حمله روز گذشته را حمله به حکومت و ارتش ایران تلقی کرد .

 

کارشناس مسائل سیاسی خاورمیانه در ادامه افزود : حمله به رژه نظامی در سالروز جنگ ایران و عراق ، نشان از آن است که کشورهایی همچون : آمریکا ، اسرائیل و عربستان سعودی از تروریست ها علیه ایران حمایت میکنند .

 

وی اظهار داشت که این حمله نمی تواند اتفاقی بوده باشد ، آن هم در زمانی که تحریم های آمریکا علیه ایران شدت یافته و آمریکا نیز از برجام خارج شده است ؛ علاوه بر آن اسرائیل نیز پیام های تهدید آمیز برای ایران ارسال میکند . اما با این وجود ، واضح است که چنین اقداماتی ایران را به زانو در نخواهند آورد .

 

لازم به ذکر است که 5 تروریست در طی حمله تروریستی به رژه نظامی ایران در اهواز   حمله کرده و 25 نظامی و شهروند ایران را کشتند درحالیکه 69 نفر را نیز زخمی کردند .

ارسال نظر

 
1