خبر فوری

 
بنیاد فلسطین پاکستان: نمایش پرچم اسرائیل در اسلام آباد، پیش زمینه یک دسیسه بزرگ است
کد خبر :1820935593

16:38 1399/02/05


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و اسرائیل, وهابیت, یهود,

صابر ابو مریم دبیرکل مرکزی بنیاد فلسطین پاکستان در بیانیه ای نصب پرچم رژیم اشغالگر صهیونیستی و دسیسه در حمایت از اسرائیل در اسلام آباد را چالش جدی برای استقلال و امنیت پاکستان عنوان کرده و این اقدام را به شدت محکوم کرد. براساس بیانیه، ضمن ابراز نگرانی عمیق از چنین رویدادی، این اقدام را پیش زمینه ای برای دسیسه ای بزرگ توصیف کرده و از دولت خواستار بررسی این موضوع شد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| رهبران مرکزی بنیاد فلسطین پاکستان به همراه محمد حسین محنتی عضو سابق مجلس ملی، محفوظ یارخان و میجر قمر عباس اعضای اسبق مجلس ایالت سند، مسلم پرویز معاون امیر جماعت اسلامی، قاضی احمد نورانی رئیس جمعیت علماء پاکستان، باقر زیدی رئیس مجلس وحدت مسلمین ایالت سند، اسرار عباسی از حزب PTI، سید ارشد نقوی رهبر حزب PPP، پیرزاده اظهر علی همدانی از حزب مسلم لیگ (ن)، مطلوب اعوان قادری رئیس جنبش سنی آل پاکستانی، سید شبر رضا رهبر اتحاد جعفریه، عبد الخالق فریدی رهبر جمعیت اهل حدیث، ساجد شبیری سخنران معروف، کرامت علی رئیس پائیلر و صابر ابو مریم دبیرکل مرکزی بنیاد فلسطین پاکستان در بیانیه ای نصب پرچم رژیم اشغالگر صهیونیستی و دسیسه در حمایت از اسرائیل در اسلام آباد را چالش جدی برای استقلال و امنیت پاکستان عنوان کرده و این اقدام را به شدت محکوم کردند. براساس بیانیه، ضمن ابراز نگرانی عمیق از چنین رویدادی، این اقدام را پیش زمینه ای برای دسیسه ای بزرگ توصیف کرده و از دولت خواستار بررسی این موضوع شدند.

بنیاد فلسطین پاکستان ضمن درخواستی از نخست وزیر، رئیس جمهور و فرمانده کل ستاد ارتش پاکستان در زمینه بررسی این مسئله، این مورد را اقدامی حساس توصیف کرده و آن را خطری جدی برای استقلال و امنیت پاکستان و منافی با قانون اساسی این کشور عنوان کرد.

 

برخی از منابع این رویداد را حقیقت مذهب وهابی عنوان کرده و ابراز داشتند: قاری خلیل الرحمن رحیمی از علمای وهابی معروف به دیوید ایریل ، فرزند استاد قاری یاسین از رهبران ارشد جامعه دار القرآن فیصل آباد از اعضای گروه ممنوعه و تروریستی تکفیری سپاه صحابه، طی چند روز گذشته در حال اعتراض در مقابل باشگاه خبرنگاران اسلام آباد است. وی که خود را یک مسلمان صهیونی می پندارد، درحال کار بر روی مولفه دوستی میان پاکستان_اسرائیل است. وی به طور خود مختار پس از خروج از دین اسلام، به عضویت صهیونیسم در آمده و نام خود را نیز به دیوید ایریل تغییر داده است.

 

 

دیوید رئیس اداره ای با عنوان "اتحاد پاکستان_اسرائیل" در پایتخت پاکستان و با هدف ایجاد ارتباط دیپلماتیک میان کشور پاکستان و رژیم اسرائیل، در پیام ویدیویی اظهار داشت که درخواست من از دولت صدور پاسپورتی با هویت جدید است و از دولت می خواهم تا عبارت نگاشته شده علیه اسرائیل بر روی گذرنامه را نیز حذف کند. وی در پاسخ به این سوال که شما چرا از رژیم کودک کش و اشغالگر اسرائیل حمایت می کنید، گفت: "این یک موضوع مذهبی بین دو کشور است که به من ربطی ندارد. من با خروج از حزب مسلم لیگ (ن)، به حزب تحریک انصاف PTI رای دادم و مطمئنم که این حزب انصاف و عدالت را اجرا خواهد کرد، اما قطعا زمان بر خواهد بود."

 

 

گفتنی است تعدادی از جوانان بدون افشای هویت خود با حضور در محل استقرار کمپ دیوید ایریل با پرچم اسرائیل، علاوه بر سرنگونی کمپ، پرچم را نیز از جای کنده و گفتند: "با اجازه چه کسی دست به چنین عملی زدی، این اقدام شرم آوری است که با داشتن تابعیت پاکستانی درحال فعالیت برای رژیم دیگر هستی."

ارسال نظر

 
1