خبر فوری

 
بنیاد فلسطین پاکستان: موضع "راه حل دو کشور برای فلسطین" وزیر امور خارجه پاکستان را محکوم می کنیم
کد خبر :843562814

17:35 1399/03/30


برچسب ها : پاکستان و اسرائیل, رژیم صهیونیستی,

بنیاد فلسطین پاکستان در بیانیه ای اقدامات مستقیم و غیر مستقیمی که در حال رقم خوردن برای به رسمیت شناختن رژیم اسرائیل در پاکستان صورت می گیرند به همراه موضع "راه حل دو کشور برای فلسطین" وزیر امور خارجه پاکستان را محکوم کرده است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| بنیاد فلسطین پاکستان در بیانیه ای اقدامات مستقیم و غیر مستقیمی که در حال رقم خوردن برای به رسمیت شناختن رژیم اسرائیل در پاکستان صورت می گیرند را محکوم کرده و صدا های برخاسته به این منظور را توطئه ای علیه تمامیت ارضی پاکستان عنوان کرد و افزود: پذیرش اشغال غیر قانونی اسرائیل در فلسطین، موجب تضعیف هویت مولفه کشمیر می شود. نخست وزیر پاکستان باید موضع قائد اعظم محمد علی جناح بنیانگذار پاکستان علیه اسرائیل را تجدید کند. تاثیرات سرمایه گذاری های اسرائیل در پاکستان، در حال رونما شدن هستند. مدافعان منافع انگلیس، در حمایت از اسرائیل ظاهر می شوند. صحبت وزیر امور خارجه از راه حل دو کشور برای مسئله فلسطین را محکوم می کنیم. بنیانگذاران پاکستان، اسرائیل را اشغالگر دانسته اند. ما چرا باید به دنبال راه حل دو کشور باشیم؟ پس از سیاستمداران و ژنرال های اسبق، حال نوبت حمایت از اسرائیل توسط روزنامه نگاران رسیده است. با هرگونه اقدامی علیه فلسطین و کشمیر، به مبارزه خواهیم پرداخت.

بنیاد فلسطین پاکستان در ادامه اعلامیه خود اظهار داشت: سخنان معید پیرزاده روزنامه نگار پاکستانی تحصیل کرده در انگلیس در حمایت از اسرائیل ، حاکی از دسیسه ای عمیق علیه پاکستان است. موضوع فلسطین، تنها موضوع مرتبط با حاکمان عرب نیست و مربوط به تمامی مسلمانان می شود. پاکستان به هیچ وجه سیاست دوستی با اسرائیل حاکمان عربی را نمی پذیرد. دولت باید طی تصویب قانونی، سخن گفتن در حمایت از اسرائیل را حامل مجازات سنگین قرار دهد و باید اقدامی علیه نمایندگان اسرائیل در پاکستان انجام شود.

 

 

شایان ذکر است اسد قاسم خان سوری معاون رئیس مجلس ملی پاکستان چند روز گذشته در مجلس ملی، از عدم به رسمیت شناختن اسرائیل توسط پاکستان خبر داده بود.

سناتور سحر کامران نیز در واکنش به سخنان معید پیرزاده روزنامه نگار پاکستانی در حمایت از اسرائیل، در صفحه تویتری خود نوشت: پاکستان در کدام جهت در حال حرکت است؟ در وضعیتی که هند به عنوان عضو شورای امنیت انتخاب شده و کشمیر خونین شده، وزیر امور خارجه می گوید که هیچ فرقی نمی کند. از طرفی نیز معید پیرزاده روزنامه نگار پاکستانی تحصیل کرده در انگلیس در حمایت از اسرائیل سخن به میان می آورد.  

 

 

روزنامه قدس در این باره نوشت: معید پیرزاده در جدید ترین ویدیوی خود ضمن تجزیه و تحلیل، سعی کرده است واقعیت های تاریخی در مورد مسلمانان را نادرست نشان داده و سعی در تحریک کردن مردم ساده لوح با پنهان کردن حقایق و منحرف کردن اذهان از اساس واقعی فلسطین نیز کرده است. وی همچنین روند انتساب اظهارات محمد علی جناح در مورد فلسطین را محکوم کرده است. وی با کاهش اهمیت ایدئولوژی پاکستان، سعی کرده است تا پاکستان نیز همچون کشورهای عربی، دست دوستی به اسرائیل دهد. موضع معید پیرزاده مترادف با توهین به استقلال و آزادی پاکستان است.

 

بنیاد فلسطین پاکستان: نمایش پرچم اسرائیل در اسلام آباد، پیش زمینه یک دسیسه بزرگ است

ارسال نظر

 
1