خبر فوری

 
 
برگزاری نشست مشترک فرماندهان بلندپایه ارتش به ریاست ژنرال قمر جاوید باجوا
کد خبر :1012446291

16:00 1397/11/15


برچسب ها : ارتش پاکستان,

دویست و هجدهمین جلسه مشترک فرماندهان ارتش پاکستان به ریاست ژنرال قمر جاوید باجوا در ستاد مرکزی ارتش پاکستان در راولپندی برگزار گردید.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری جیو، دویست و هجدهمین جلسه مشترک فرماندهان ارتش پاکستان به ریاست ژنرال قمر جاوید باجوا در ستاد مرکزی ارتش پاکستان در راولپندی برگزار گردید.

بر اساس بیانیه صادر شده از سوی بخش روابط عمومی ارتش پاکستان، فرماندهان حاضر در این اجلاس در خصوص وضعیت امنیت پاکستان، موضوعات داخلی و اقدامات صورت گرفته برای برپایی امنیت در منطقه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

فرمانده ستاد ارتش پاکستان در این نشست اظهار داشت: عملیات های نظامی تحت برنامه عملیات رد الفساد در حال جریان است، اکنون وقت آن رسیده است مردم را از اثرات و نتایج برپایی امنیت و صلح  باخبر نمائیم.

وی افزود: ما در حال تلاش برای ناکام گذاشتن توطئه های دشمن هستیم، هرگونه توطئه و نقشه دشمن علیه پاکستان را ناکام خواهیم گذاشت.

ژنرال باجوا گفت: ما علاوه بر مرزهای خود،اقدامات داخلی در پاکستان را نیز تحت نظر داریم.

طبق اعلام بخش روابط عمومی ارتش پاکستان در این نشست درباره خطوط مرزی مشترک پاکستان و هند وضعیت دیگر خطوط مرزی پاکستان با کشورهای همسایه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

همچنین فرماندهان بلند پایه حاضر در این نشست در خصوص زیرپا گذاشتن آتش بس از سوی هند و جنایات صورت گرفته از سوی ارتش هند علیه مردم کشمیر به گفتگو پرداختند.

ارسال نظر

 
1