خبر فوری

 
 
"باعث تاسف است که طالبان افغانستان بعد از این همه کمک های پاکستان، امروز درحال حمایت از تی تی پی هستید"
کد خبر :1853734848

14:03 1400/10/05


برچسب ها : PPP, TTP, پاکستان و افغانستان, تحریک طالبان پاکستان, حزب مردمی پاکستان, دولت طالبان افغانستان, سناتور رحمن ملک, شیخ رشید احمد, طالبان افغانستان, وزیر کشور پاکستان,

سناتور رحمن ملک وزیر کشور اسبق پاکستان و رهبر حزب مردمی پاکستان PPP طی گفتگو با اصحاب رسانه با بیان اینکه باعث تاسف است که طالبان افغانستان بعد از این همه کمک های پاکستان، امروز درحال حمایت از تی تی پی هستید، افزود: درخواست من از حقانی و وزیرکشور افغانستان این است که اکرام الله را دستگیر و تحویل ما دهند، زیرا ما او را می خواهیم.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سناتور رحمن ملک وزیر کشور اسبق پاکستان و رهبر حزب مردمی پاکستان PPP طی گفتگو با اصحاب رسانه با بیان اینکه پس از مذاکرات، تحریک طالبان پاکستانTTP مجددا حملات خود علیه نیروهای امنیتی را از سر گرفته است، گفت: من فقط برای طالبان افغانستان متاسفم که ما جان خود را برای شما دادیم، از پناهندگان شما گرفته تا انواع کمک ها، امروز که دشمنان ما علیه پاکستان فعال شده اند، شما از آنها حمایت می کنید.

وی اظهار داشت: شما می خواهید دوطرف پاکستان و تحریک طالبان بر روی میز مذاکرات بنشینند!، تحریک طالبان یک گروه تروریستی هست و به عنوان یک گروه تروریستی اعلام شده است.

سناتور رحمن ملک گفت: از چهار روز گذشته تحریک طالبان پیاپی درحال حملات علیه ارتش است، ما چگونه می توانیم این را تحمل کنیم؟ درخواست من از حقانی و وزیرکشور افغانستان این است که اکرام الله را دستگیر و تحویل ما دهند، زیرا ما او را می خواهیم.

از طرفی شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان نیز در گفتگو با مطبوعات با بیان اینکه به صورت غیرمستقیم با تحریک طالبان پاکستان (در زمینه مذاکرات) در تماس هستیم نه مستقیم، افزود: ما می خواهیم به طالبان کمک کنیم، طالبان افغانستان متعهد شده است که سرزمین آنها علیه ما مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.

ارسال نظر

 
1