خبر فوری

 
بازدید سفرا و وابستگان دفاعی 24 کشور خارجی از خط کنترل مرزی کشمیر در پاکستان
کد خبر :2088614592

12:19 1399/07/03


برچسب ها : برنامه جهانی غذا, خط کنترل مرزی, سفرای خارجی, سفیر اتحادیه اروپا, مرز هند و پاکستان, وابسته نظامی,

سفرا و وابستگان نظامی 24 کشور خارجی از جمله ایران، عراق، عربستان سعودی، ترکیه، بریتانیا و ... به همراه نمایندگان سازمان های بین المللی از خط کنترل مرزی کشمیر در پاکستان بازدید به عمل آوردند.


مظفر آباد: به گزارش راز نیوز| سفرا و وابستگان نظامی 24 کشور خارجی از جمله ایران، عراق، عربستان سعودی، ترکیه، بریتانیا و ... به همراه نمایندگان سازمان های بین المللی از خط کنترل مرزی کشمیر در پاکستان بازدید به عمل آوردند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سفرای 24 کشور خارجی از جمله بریتانیا، فرانسه، سوئیس، آلمان، استرالیا ایران، عراق، عربستان سعودی، ترکیه، افغانستان، لیبی، یمن، ازبکستان، لهستان، آفریقای جنوبی، مصر، آذربایجان و بوسنی و نمایندگان اتحادیه اروپا، سازمان برنامه جهانی غذا  به همراه مقامات نظامی ارتش پاکستان در خط کنترل مرزی کشمیر در پاکستان  حضور یافتند.

سرلشکر بابر افتخار در این بازدید گزارشی از وضعیت خط کنترل مرزی کشمیر را به نمایندگان، سفرا و وابستگان دفاعی حاضر ارائه داد.

نمایندگان و سفرای کشورهای خارجی و نهادهای بین المللی در جریان این بازدید به بررسی اقدامات نیروهای مرزبانی هند در نقض پیمان آتش بس در خط کنترل مرزی خواهند پرداخت و با مجروحان و آسیب دیدگان ناشی از اقدامات تجاوزگرانه هند نیز دیدار خواهند نمود.

ارسال نظر

 
1