خبر فوری

 
 
ايران منتظر گام عملي پاکستان در مبارزه با تروريسم است
کد خبر :928101443

21:14 1397/12/16


برچسب ها : انتظار, ایران, پاکستان, تروریست, سیاست خارجی, مرزبانان,

رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: پاکستان براي نشان دادن عزم خود جهت مبارزه با تروريسم بايد مرزبانان ايراني را آزاد کند.


 

 

رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: پاکستان براي نشان دادن عزم خود جهت مبارزه با تروريسم بايد مرزبانان ايراني را آزاد کند.

 

به گزارش راز نیوز به نقل از ايرنا  `حشمت الله فلاحت پيشه` امروز- پنجشنبه- درخصوص ممنوع الفعاليت شدن گروه تروريستي «جيش الظلم» در پاکستان اظهار داشت: قرارگرفتن گروه جيش الظلم در ليست گروه هاي تروريستي اعلامي توسط دولت پاکستان، يک گام مثبت ازسوي اين کشور است.

وي افزود: اميدواريم که سازمان اطلاعات محرمانه ارتش پاکستان، بطور کامل در اين مسير عمل کند و نتيجه عملي آن را در مناسبات پاکستان و ايران مشاهده کنيم. لازمه کار اين است که شاهد محدودشدن گروه جيش الظلم باشيم و در آينده خبري از اقدامات اين گروه تروريستي در ايران نشنويم.

رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي بيان کرد: دست اين تروريست‌ ها به خون ايرانيان آلوده است زيرا شماري از ايرانيان و از جمله تعدادي از مرزبانان در اسارت اين گروه هستند.

فلاحت پيشه تصريح کرد: از تصميم دولت پاکستان استقبال مي‌کنيم، حدود يک ماه پيش در مصاحبه‌اي گفتم اگر پاکستان در مقابل گروه‌هاي تروريستي با ايران همراهي نکند، مسير انزوا را طي خواهد کرد.

وي با بيان اينکه برخي کشورهاي منطقه مانند ايران، هند و روسيه از توطئه آمريکايي‌ها اطلاع دارند، ادامه داد: آمريکايي‌ها به دنبال انتقال بازماندگان تروريست‌ها و سلفي ها به ويژه داعش هستند و سعي دارند اين تروريست‌ ها را به عامل ايذا و آزار 3 کشور ايران، هند و روسيه تبديل کنند.

نماينده مردم اسلام آباد  در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه آمريکايي‌ها تلاش دارند تا تروريست‌‎ها تبديل به عواملي براي آغاز جنگ کشمير شوند و اين کار را از طريق گروه سپاهيان محمد انجام مي‌دهند، گفت: عواملي را نيز براي تهديد روسيه حمايت مي‌کنند و در چچن به دنبال فعال کردن گروه‌هاي مسلح بوده‌اند، با حمايت از گروه جيش الظلم نيز به دنبال تأذي ايران هستند.

 

ارسال نظر

 
1