خبر فوری

 
اهدای 52 دستگاه کمک تنفسی به بیمارستان های سند از سوی دولت آمریکا
کد خبر :2004660695

17:07 1399/07/04


برچسب ها : آمریکا, بیمارستان, پاکستان و آمریکا, دستگاه کمک تنفسی, سرکنسول آمریکا, سند, وزیر بهداشت, کراچی,

دولت آمریکا تحت همکاری خود با اداره ملی مدیریت حوادث پاکستانNDMA ، پنجاه و دو دستگاه کمک تنفسی به ایالت سند ارائه کرده است.


کراچی: به گزارش راز نیوز| دولت آمریکا تحت همکاری خود با اداره ملی مدیریت حوادث پاکستانNDMA با همکاری وزارت صحت ایالت سند از طریق یو اس اد به 6 بیمارستان و سرویس های خدمات نجات و پزشکی ایالت سند 52 عدد دستگاه جدید کمک تنفسی به منظور موثر تر شدن اقدامات در زمینه مبارزه با ویروس کرونا فراهم کرده است. گفتنی است دولت آمریکا تاکنون طی همکاری خود با اداره ملی مدیریت حوادث پاکستان جمعا 200 دستگاه کمک تنفسی فراهم کرده است که دستگاه های اهدا شده به دولت سند نیز بخشی از این کمک ها هستند.

رابرت سلبرستین سرکنسول آمریکا در کراچی طی سخنرانی، گفت: ایالات متحده آمریکا به عنوان یک شریک قابل اعتماد، افتخار می کند که در این شرایط دشوار در کنار دولت های محلی پاکستان من جمله سند ایستاده است. دستگاه های کمک تنفسی در ابعادی نسبتا کوچک هستند و به راحتی قابل نصب هستند که این امر تلاش های پاکستان در برابر کووید19 را موثر تر کرده و همچنین ظرفیت بخش سند را برای نجات جان بیماران بسیار سخت را افزایش می دهد.

گفتنی است وی به صورت مجازی در این مراسم شرکت کرد درحالیکه از سوی دولت محلی سند نیز مقاماتی چون دکتر عذره پیچوهو وزیر بهداشت ایالت سند، دکتر کاظم جتوئی معاون وزیر بهداشت و جیمز پاریز مدیر ایالات بلوچستان و سند یو اس اد شرکت کردند.

ارسال نظر

 
1