خبر فوری

 
انفجار در کویته 5 زخمی برجای گذاشت
کد خبر :1014085502

13:40 1401/11/16


برچسب ها : FC, TTP, ارتش پاکستان, انتحاری, انفجار, انفجار تروریستی, پذیرش مسئولیت حمله, تحریک طالبان پاکستان, سخنگوی تحریک طالبان پاکستان, محمد خراسانی, نیروهای سپاه مرزی پاکستان, کویته,

انفجاری نزدیکی ایست بازرسی موسی در منطقه دروازه کنت رخ داد که براساس آمار ابتدایی در این حمله 5 نفر زخمی شده اند. از طرفی سخنگوی سازمان تروریستی تحریک طالبان پاکستان مسئولیت این حمله را برعهده گرفته و آمار تلفات را بیش از 20 نفر گزارش کرده است.


کویته: به گزارش راز نیوز| انفجاری نزدیکی ایست بازرسی موسی در منطقه دروازه کنت رخ داد که براساس آمار ابتدایی در این حمله 5 نفر زخمی شده اند.

درپی انفجار به طور فوری نیروهای امنیتی و امدادی در محل حاضر شده و نیروهای امنیتی منطقه را مسدود کردند. براساس گزارش رسانه های داخلی و نیروهای امنیتی، 5 نفر در این حادثه زخمی شده اند.

 

 

 از طرفی محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان TTP در بیانیه ای با برعهده گرفتن مسئولیت این حمله، تصریح داشت که یکی از مجاهدین سازمان با انجام انفجار انتحاری ارتش پاکستان و نیروهای سپاه مرزی را هدف قرار داده است.

محمد خراسانی اظهار داشت که منصور بلال یکی از مجاهدان سازمان این عملیات استشهادی را انجام داده و کاروان ارتش و نیروهای سپاه مرزی FC را هدف حمله خود قرار داده است. در این حمله علاوه بر آنکه سه خودروی نظامی هدف قرار گرفتند، به همراه یک افسر ارتش 10 نظامی ارتش و 20 تن از نیروهای سپاه مرزی FC کشته و زخمی شده اند.

ارسال نظر

 
1