خبر فوری

 
 
الحاق گروه تروریستی به رهبری یاسر داور از وزیرستان شمالی به تحریک طالبان پاکستان
کد خبر :1940736392

12:04 1402/02/18


برچسب ها : TTP, الحاق, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, تروریسم, گروه تروریستی, نور ولی محسود, وزیرستان شمالی,

محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه ای اظهار داشت که یک گروه جهادی به رهبری یاسر داور از وزیرستان شمالی به تحریک طالبان پاکستان TTP ملحق شده است.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه ای اظهار داشت که روز گذشته (یکشنبه 17 اردیبهشت) گروه فرمانده جهادی مرحوم آریانه شهید به رهبری فرمانده یاسر داور از بخش میرعلی واقع در وزیرستان شمالی با امیر مفتی ابو منصور عاصم (نور ولی محسود) بیعت و متعهد به پاسداری در سایه تمامی لوایح و بند های شریعت مطهر شد.

در ادامه این بیان آمده است که گروه یاسر داور که از جمله گروه های بزرگ جهادی در وزیرستان شمالی است، مدتی طولانی است که در وزیرستان شمالی و نواحی آن مشغول انجام فعالیت های جهادی (تروریستی) می باشد .

سخنگو در ادامه از تمامی گروه های همفکر و جهادی دعوت کرد تا با هدف تسریع در نتایج و مثمر ثمر بودن جهاد با نور ولی محسود بیعت و زیر یک پرچم به سفر جهاد خود ادامه دهند .

ارسال نظر

 
1