خبر فوری

 
افشاگری یک کارشناس مسائل سیاسی از حضور متحدان رژیم صهیونیستی در میان گروه های مذهبی پاکستان
کد خبر :1145877388

13:19 1399/06/26


برچسب ها : امارات متحده عربی, بحرین, به رسمیت شناختن اسرائیل, پاکستان و اسرائیل, رژیم صهیونیستی, گروه های مذهبی پاکستان,

یک کارشناس پاکستانی در امور جنگ های بین المللی از حضور برخی از عناصر متحد و وابسته به رژیم صهیونیستی در میان گروه های مذهبی پاکستان پرده برداشت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| یک کارشناس پاکستانی در امور جنگ های بین المللی از حضور برخی از عناصر متحد و وابسته به رژیم صهیونیستی در میان گروه های مذهبی پاکستان پرده برداشت.

محمد فیصل کارشناس برجسته پاکستانی در امور جنگ های بین المللی با اشاره آغاز موج برقراری روابط با رژیم صهیونیستی در میان کشورهای عربی از سرایت این موج به تعدادی از کشورهای مسلمان غیر عربی خبر داد.

وی با بیان اینکه برخی از عناصر دلسوز و وابسته به اسرائیل در میان گروه های بزرگ مذهبی پاکستان حضور دارند گفت: پس از بیانات تند عمران خان نخست وزیر پاکستان لابی های یهودی ماموران خود در پاکستان را فعال نموده اند تا از طریق درگیری های فرقه ای تمامی عناصر مخالف اسرائیل از صحنه میدان حذف شوند.

این کارشناس برجسته پاکستانی افزود: طبق اعلام منابع آگاه رژیم صهیونیستی پس از توافق بحرین و امارات متحده عربی با رژیم صهیونیستی چندین کشور مسلمان نیز روابط دیپلماتیک خود را با اسرائیل آغاز خواهند نمود، زیرا در بیشتر گروه های مذهبی و دستگاه های حکومتی کشورهای مسلمان عناصر دلسوز و همدرد اسرائیل وجود دارند، این افراد از چندین سال توسط مقامات اسرائیل تحت آموزش و تربیت قرار گرفته اند تا تحت برنامه «اسرائیل بزرگ» مورد استفاده قرار گیرند و اظهارات اخیر امام کعبه در این خصوص بسیار حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: طبق گفته منابع آگاه اسرائیل تصمیم اخیر اسلام آباد در خصوص اسرائیل خشم مقامات اورشلیم را برانگیخته است، یهودیان با بررسی تاریخ پاکستان با متحرک نمودن گروه های بزرگ مذهبی این کشور در تلاش هستند تا با استفاده از اهرم اختلافات و درگیری های فرقه ای، تمامی احزاب و گروه های مذهبی مخالف اسرائیل را به انزوا بکشانند.

لازم به ذکر است پیش از این نیز حملات پهپادی آمریکا علیه خاک پاکستان با مجوز فضل الرحمان صورت می گرفت، علاوه بر این مصوبه تجدید نظر در قانون ختم نبوت(ص) در زمان دولت نواز شریف در سال 2017 میلادی نیز توسط سناتور غفور حیدری مورد امضاء قرار گفت، تمامی این موارد حاکی از این است که در میان گروه های مذهبی پاکستان نیز حامیان منافع کشورهای غربی نیز وجود دارند.

ارسال نظر

 
1