خبر فوری

 
افتتاح سفارت اسرائیل در نزدیکی گوادر،عمان نقش اصلی را ایفا میکند، فیصل محمد
کد خبر :2074233773

21:01 1397/08/09


برچسب ها : اسرائیل, آمریکا, پاکستان, سفارت, عمان, گوادر,

در این زمینه دیدارهای هم رخ داده است که طی این دیدار روابط سفارتی با اسرائیل هم شروع خواهند شد همچنین سفارت خانه اسرائیل هم در نزدیکی گوادر تاسیس خوهد شد


 

افتتاح سفارت اسرائیل در نزدیکی گوادر،عمان نقش اصلی را ایفا میکند، فیصل محمد

 

به گزارش راز نیوزطبق گفته فیصل محمد میانجی گر بین المللی اسرائیل و آمریکا میخواهند کشورهای اسلامی را تقسیم کنند و به اهداف خودشان برسند و پاکستان هم در آن کشور های است که آمریکا و اسرائیل دراین کشور میخواهند نقشه های شوم خودشان را پیاده کنند۔

 

میانجی گر بین المللی فیصل محمد اظهار دارد که نقشه پر امن کردن اسرائیل در حال حاضر پشت پرده جاری می باشد و برای امن کردن اسرئیل عمان نقش اصلی ر ایفا خواهد کرد و به همین خاطر نخست وزیر اسرائیل بعد از دیدار محمود عباس رئیس جمهور فلسطین با سلطان عمان  به عمان سفر کرد۔

 

در این زمینه دیدارهای هم رخ داده است که طی این دیدار روابط سفارتی با اسرائیل هم شروع خواهند شد همچنین سفارت خانه اسرائیل هم در نزدیکی گوادر تاسیس خوهد شد۔ میان پاکستان و عمان فاصله دریایی می باشد ولی اهدافی که پشت پرده است این فاصله هیچ تاثیری درآن ندارد ۔

 

فیصل محمد اظهار دارد که سفر غیر علنی نتنیاهو بعد از سفر محمود عباس به خواسته ترامپ بوده است و رئیس جمهور آمریکا برای برنامه پر امن کردن اسرائیل تلاش های چشم دیدی را در حال حاضر انجام داده است۔

 

 

 

ارسال نظر

 
1