خبر فوری

 
آشکار شدن برنامه های مخفی اسرائیل در مجلس ملی پاکستان
کد خبر :833046841

21:19 1397/08/21


برچسب ها : اسرائیل, پاکستان, عاصمہ حدید, مجلس ملی, موساد, نفوذ,

سفر های مخفیانه مقامات اسرائیلی و روابط گرم مخفیانه مقامات اسرائیلی با مقامات پاکستان در حال بروز نتایج خود می باشد۔


 

آشکار شدن برنامه های مخفی اسرائیل در مجلس ملی پاکستان

 

 

سفر های مخفیانه مقامات اسرائیلی و روابط گرم مخفیانه مقامات اسرائیلی با مقامات پاکستان در حال بروز نتایج خود می باشد۔

 

 

 

به گزارش راز نیوز یکی از اعضای ارشد حزب تحریک انصاف که عضو مجلس ملی پاکستان هم میباشد تمامی تلاش خود را برای تصویب لائحه به رسمیت شناختن اسرائیل و برقراری رابطه با این رژیم را خواستار شد۔

 

 

 

ما در گزارش قبلی خود (نفوذ اسرائیل در پاکستان و ناامن کردن مرزهای ایران)

به این نکته اشاره داشتیم که روابط مخفیانه اسرائیل و بعضی از مقامات بلند پایه پاکستان در حال گسترش است و این روابط و دیدارها برای به تحقق رساندن اهداف شوم رژیم صهیونستی می باشد که در همین زمینه ما متذکر شدیم که هواپیمای اسرائیلی که به اسلام آمده بود در آن هوا پیما نخست وزیر رژیم صهیونستی نتن یاهو و بعضی از اعضای دیگر هم بودند که نتایج این دیدار در حال حاضر قبل از وقت به دید همگان رسیده است۔

 

 

 

همچنین ما در گزارشی دیگر به این نکته هم اشاره نمودیم که بعضی از کارشناسان برنامه های تلویزیونی در صدد فزا سازی و هموار کردن روابط پاکستان و اسرائیل می باشند که ما در این زمینه تفصیلا درآن گزارش قبلی توضیحاتی را بیان نمودیم۔

 

 

نا گفته نماند که برنامه به رسمیت شناختن اسرائیل و روابط با پاکستان مرحله وار در حال اجرا میباشد که اولین مرحله آن فزا سازی از طریق رسانه ها بوده است۔

 

هم اکنون در مرحله دوم این برنامه شوم ما شاهد هستیم که در مجلس ملی پاکستان یکی از اعضای مجلس ملی و عضو ارشد حزب تحریک انصاف  عاصمه حدید برای به رسمیت شناختن و برقراری روابط با سرائیل خواستار تصویب لائحه بوده است و در این زمینه سخنرانی مفصلی هم انجام داده که فیلم آن هم در فزای مجازی منتشر شده است ۔

 

 

 

عاصمه حدید در سخنرانی خود افزود که ما به پیامبر گرامی اسلام صل الله و علیه و اله و سلم درود و سلام می فرستیم و همچنین به آل و خاندان آن حضرت هم درود و سلام می فرستیم و در این درود ما به یهودی ها هم می رسد  و چون در سلامی  که ما می فرستیم آں شامل خاندان پیامبر هم است که یهودیان هم شامل این درود و سلام می شوند۔

 

همچنین دلیل دیگر وی برای برقراری رابطه با اسرائیل این بود که قبله مسلمانان کعبه است و قبله یهودیان بیت المقدس و بیت المقدس هم قبلا قبله مسلمانان بوده ما نباید با یکدیگر نزاع و اختلاف داشته باشیم

همچنین وی افزود که ما نباید با یهودی ها در نزاع باشیم چون پیامبر اسلام صل الله و علیه و اله و سلم به شکایت کردن یهودی ها قبله را تغییر داد و ما نباید با آنها نزاعی داشته باشیم و یک دیگر را بکشیم۔

 

 

ناگفته نماند که عاصمه حدید یکی از اعضای ارشد حزب تحریک انصاف می باشد و با عمران خان نخست وزیر پاکستان روابط خیلی نزدیکی هم دارد۔

 

 

با تمامی این شواهد و فزا سازی این نکته به ذهن میرسد که نقشه های سازمان اطلاعاتی موساد قبل از وقت و با تمامی تلاش در حال اجرا می باشد همچنین ما قبلا هم تصریح کردیم که حزب تحریک انصاف و سازمان اطلاعاتی آئی ایس آئی بهترین گزینه های برای عملیاتی کردن نقشه های اسرائل در پاکستان می باشند اهداف نفوذ اسرائیل در پاکستان خطر جدی برای مسلمانان این کشور و بخصوص برای جمهوری اسلامی ایران می باشد در گزارش های قبلی اهداف شوم رژیم صهیونستی از طریق نفوذ در پاکستان را کاملا توضیح دادیم

 

ارسال نظر

 
1