خبر فوری

 
 
ادامه روند قتل شیعیان پاکستان توسط نهادهای امنیتی/ شهادت یک فرد ربوده شده توسط اطلاعات پاکستان
کد خبر :2101590694

14:54 1399/07/05


برچسب ها : افراد ربوده شده شیعه, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های امنیتی, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شیعیان پاکستان, شیعیان کراچی,

روند ربوده شدن و شهادت شهروندان شیعه به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان همچنان ادامه دارد، منابع آگاه از شهادت یک شهروند دیگر شیعه که چندی پیش توسط سازمان های امنیتی پاکستان ربوده شده بود خبر دادند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| روند ربوده شدن و شهادت شهروندان شیعه به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان همچنان ادامه دارد، منابع آگاه از شهادت یک شهروند دیگر شیعه که چندی پیش توسط سازمان های امنیتی پاکستان ربوده شده بود خبر دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، فرمانداری ایالت سند نامه ای را به منزل کامران حیدر زیدی از شیعیان منطقه جعفر طیار شهرک ملیر ارسال نموده و در آن مدعی شده است یک جسد به همراه کارت شناسایی سید علی حیدر زیدی در یکی از مناطق کراچی یافت شده است.

در این نامه از سید کامران حیدر زیدی درخواست شده است برای شناسایی جسد یافت شده به دفتر فرمانداری مراجعه نماید، این در حالی است که طبق گفته خانواده سید علی حیدر زیدی کارت شناسایی وی نزد خودشان است.

گفتنی است سید علی حیدر زیدی از شیعیان شهر کراچی شهریور ماه 96 توسط نهادهای امنیتی پاکستان از منزل خود بازداشت و سپس ناپدید شد.

لازم به ذکر است بازداشت شیعیان مظلوم پاکستان توسط سرویس های اطلاعاتی و انتقال آنان به زندان های امنیتی به یک معضل اساسی برای شیعیان این کشور تبدیل گشته است، نهادهای اطلاعاتی پاکستان با یورش شبانه به منازل شیعیان، بدون هیچگونه تفهیم اتهام اقدام به ربودن آنان از نقاط مختلف پاکستان می نمایند، در حال حاضر نیز دهها تن از شیعیان پاکستان همچنان در بند سازمان های امنیتی پاکستان قرار دارند و هیچگونه اطلاعی از وضعیت عمومی آنان در دست نیست.

 

ارسال نظر

 
1