خبر فوری

 
ادامه درگیری شدید مرزبانان پاکستانی و هندی در خط کنترل مرزی کشمیر
کد خبر :1990739782

16:15 1399/06/29


برچسب ها : ارتش پاکستان, ارتش هند, جامو و کشمیر, خط کنترل مرزی, نیروهای مرزبانی پاکستان, نیروهای مرزبانی هند,

درگیری ها میان مرزبانان پاکستانی و هندی در دومین روز پیاپی در مناطق میندر، باندی پوره و پونچ واقع در بخش بالا کوت خط کنترل مرزی کشمیر ادامه دارد.


مظفر آباد: به گزارش راز نیوز| درگیری ها میان مرزبانان پاکستانی و هندی در دومین روز پیاپی در مناطق میندر، باندی پوره و پونچ واقع در بخش بالا کوت خط کنترل مرزی کشمیر ادامه دارد.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی منابع آگاه، مرزبانان پاکستانی و هندی در دومین روز پیاپی همچنان در حال تبادل آتش با یکدیگر هستند، در پی آتش باران مناطق مرزی در کشمیر یک زن از اهالی منطقه زخمی شد.

نیروهای مرزبانی پاکستان و هند علاوه بر این در بخش گریز نیز در حال درگیری هستند، دیونندر آنند سرهنگ دوم ارتش هند در منطقه جامو در این خصوص خبر داد: نیروهای مرزبانی ارتش پاکستان بخش بالاکوت خط کنترل مرزی را هدف آتش توپخانه های خود قرار دادند که با پاسخ نیروهای ما مواجه شدند.

روز گذشته نیز نیروهای مرزبانی ارتش پاکستان مناطق مرزی کشمیر را هدف قرار دادند که در اثر آن یک نظامی ارتش هند زخمی و به تعدادی از زیرساخت های مسکونی نیز دچار خسارت شدند.

همچنین اعضای تیم خنثی سازی بمب صبح روز گذشته چهار عدد خمپاره 120 میلی متری را در یکی از روستاهای بخش بالاکوت هند خنثی نمودند، نیروهای ارتش پاکستان علاوه بر این حوالی ساعت 4:40 بعد از ظهر جمعه به وقت محلی مناطق مختلف از بخش های کانگا گلی، همیر پور و بالاکوت را هدف قرار دادند که در اثر آن یک زن بومی به نام مهناز همسر نثار احمد از اهالی منطقه سواله پنجنی زخمی شد.

ارسال نظر

 
1