خبر فوری

 
 
احسان الله احسان: جنبش طالبان پاکستان همچنان توانایی حمله به سازمان های امنیتی پاکستان را دارد
کد خبر :2092388319

16:58 1399/01/16


برچسب ها : TTP, احسان الله احسان, پاکستان و افغانستان, جنبش طالبان پاکستان,

احسان الله احسان سخنگوی اسبق جنبش طالبان پاکستان در گفتگو با شبکه "الجزیره" گفت: قطعا حملات آمریکا و پاکستان علیه جنبش طالبان پاکستان در سال های اخیر خسارت هایی به همراه داشته است، اما همچنان آنها از قدرت حمله در وضعیت کنونی نیز برخوردار هستند.


به گزارش راز نیوز| احسان الله احسان سخنگوی اسبق جنبش طالبان پاکستان در گفتگو با شبکه "الجزیره" گفت: قطعا حملات آمریکا و پاکستان علیه جنبش طالبان پاکستان در سال های اخیر خسارت هایی به همراه داشته است، اما همچنان آنها در شهر های پاکستان حضور دارند و از قدرت حمله در وضعیت کنونی نیز برخوردار هستند. متحدان و خود جنبش طالبان پاکستان  TTP  در حال حاضر در بخش هایی از شرق افغانستان که مرز های مشترک با پاکستان دارد، فعالیت دارند. ما نمی توانیم بگوییم که جنبش طالبان پاکستان و حزب الاحرار به طور کامل منهدم شده اند.

سخنگوی اسبق طالبان پاکستان در ادامه اظهار داشت که وی در زندان نبوده و تنها در بازداشت خانگی به همراه تمامی امکانات من جمله اینترنت و تلفن همراه بوده که در این منزل زن و کودکان وی نیز به همراهش بوده اند. وی اظهار داشت که او برای فرار از درب پشتی منزل و تاکسی آنلاین استفاده کرده است.

 

 

فرار از زندان احسان الله احسان سخنگوی اسبق طالبان پاکستان

ارسال نظر

 
1