خبر فوری

 
 
احتمال بازگشت 2 مرزبان ربوده شده ایرانی تا 2 ماه آینده
کد خبر :628996225

22:28 1398/02/08


برچسب ها : ایران, پاکستان, سپاه پاسدان انقلاب اسلامی, سرلشکر, عمران خان, محمد باقری, مرزبان ربوده شده ایران, نخست وزیر پاکستان,

سرلشکر محمد باقری: پیگیری‌های ایران از مقامات پاکستانی‌ها ادامه دارد و نخست وزیر پاکستان در سفری که به ایران داشت قول همکاری داده‌اند و این نوید را می‌دهیم که ظرف یکی دو ماه آینده دو مرزبان ربوده شده به ایران باز گردند.


 

به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز صبح در حاشیه همایش فرماندهان و روسای ناجا که در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد در جمع خبرنگران اظهار کرد: پیگیری‌های ایران از مقامات پاکستانی‌ها ادامه دارد و نخست وزیر پاکستان در سفری که به ایران داشت قول همکاری داده‌اند و این نوید را می‌دهیم که ظرف یکی دو ماه آینده دو مرزبان ربوده شده به ایران باز گردند.

سرلشکر باقری در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر آخرین اطلاعات از عوامل گروهک تروریستی که اتوبوس کارکنان سپاه پاسداران را در جاده خاش مورد حمله قرار دادند، بیان کرد: تعدادی از عوامل این گروهک تروریستی دستگیر شده‌اند و برای تکمیل پرونده و بازجویی به مراجع قضائی سپرده شده‌اند. تعدادی دیگر از این عوامل به کشورهای همسایه فرار کرده‌اند که با رایزنی با مقامات آن کشورها سعی داریم تا آنها را به خاک ایران برگردانیم.

ارسال نظر

 
1