خبر فوری

 
آمادگی پاکستان برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی
کد خبر :295128508

22:55 1397/11/29


برچسب ها : اسرائیل, اسلامی, پاکستان, روابط, فلسطین, محمد بن سلمان,

وزیر امور خارجه پاکستان می‌گوید در صورتی که مسئله فلسطین حل‌وفصل شود، کشورش آماده عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.


 

وزیر امور خارجه پاکستان می‌گوید در صورتی که مسئله فلسطین حل‌وفصل شود، کشورش آماده عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.

 

به گزارش راز نیوز به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «شاه محمود قریشی» که برای حضور در «کنفرانس امنیتی مونیخ» به آلمان رفته، از آمادگی کشورش برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی سخن گفت.

 

کنفرانس بین‌المللی امنیتی روز جمعه در شهر مونیخ آلمان با حضور بیش از ۴۰ رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر و بیش از ۱۰۰ ویزر دفاع و وزیر خارجه و ۶۰ رئیس دستگاه اطلاعات از کشورهای مختلف جهان آغاز شد و تا صبح روز یکشنبه ادامه یافت.

 

کنفرانس امنیتی مونیخ مهمترین و بزرگترین نشست بین‌المللی است که سالانه برای بررسی موضوعات مختلف جهان در زمینه‌های امنیتی، ‌سیاسی، نظامی و بحران‌ها برگزار می‌شود.

 

قریشی به رادیو «صدای اسرائیل» گفت، عادی‌سازی روابط کشورش با رژیم صهیونیستی منوط به حل مسئله فلسطین است و امیدوار است که طرح صلح آمریکا در حل مسئله فلسطین سهیم باشد.

 

مقصود قریشی از طرح صلح آمریکا، طرح دولت ترامپ موسوم به «معامله قرن» است که فلسطین و اردن با آن مخالفت کرده و طرحی است که حقوق آوارگان فلسطینی را نادیده گرفته و قرار نیست طبق آن قدس شرقی پایتخت فلسطین باشد. قرار است در ماه آوریل این طرح به طرف فلسطینی و اسرائیل ارائه شود.

 

سخنان کنونی وزیر خارجه پاکستان در زمانی مطرح شد که حتی تشکیلات خودگردان فلسطین هم، نشست ورشو با حضور آمریکا و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و وزرای خارجه چندین کشور عربی را تحریم کرد و آن را تلاشی برای از بین بردن حقوق فلسطین دانست.

 

کنفرانس امنیتی مونیخ که هر ساله برگزار می‌شود از دیروز جمعه آغاز شده و تا فردا یکشنبه ادامه دارد. بیش از ۴۰ رئیس جمهور و نخست‌وزیر و بیش از ۱۰۰ وزیر دفاع و وزیر خارجه و حدود ۶۰ رئیس دستگاه اطلاعاتی از کشور‌های مختلف در این کنفرانس حاضر می‌شوند

 

نا گفته نماند که پاکستان در حال حاضر برای عادی سازی روابطش با اسراءیل تلاش های بسیاری انجام داده است که این گونه اخبار از دید مردم پنهان است سفر بن سلمان به پاکستان دلیل بزرگی برای عادی سازی رابط پاکستان با رژیم صهیونستی می باشد برنامه بن سلمان در حال حاضر نزدیک کردن  کشور های اسلامی به سمت اسراءیل می باشد و پاکستان یکی از مهم ترین کشور های اسلامیه است که بن سالمان با سرمایه گزاری کلان در پاکستان میخوهد به این هدف برسد۔

 

طبق گفته تحلیل گران ارشد راز نیوز مصاحبه شاه محمود قریشی کاملا مخالف سیاست های اصیل پاکستان می باشد قریشی اشاره داشت در صورت حل شد مسءله فلسطین پاکستان اسراءیل را تسلیم خواهد کرد ولی سیاست های اصیل پاکستان برخلاف این می باشد و مسلمانان پاکستان حتی در صورت حل شدن مسءله فلسطین اسراءیل را نخواهند تسلیم کرد چون ظلم های اسراءیل را و نقشه های اسراءیل را علیه اسلام و مسلمانان  نمی تون نادیده گرفت۔

ارسال نظر

 
1