خبر فوری

 
هلاکت 4 تروریست وابسته به سازمان های ممنوعه طی عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در بلوچستان
کد خبر :983845543

11:04 1402/03/25


برچسب ها : CTD, TJP, TTP, پاکستان و افغانستان, تحریک جهاد پاکستان, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, تروریسم, چمن, دایره مبارزه با تروریسم, مرز چمن, مرز مشترک, منطقه مرزی,

دایره مبارزه با تروریسم ایالت بلوچستان در بیانیه ای اظهار داشت که 4 تروریست سازمان های ممنوعه طی عملیاتی در منطقه مرزی مشترک پاکستان-افغانستان به هلاکت رسیده اند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم بلوچستان مدعی شد که طی عملیاتی علیه مخفیگاه تروریست ها در منطقه گوهری کول در چمن منطقه مرزی مشترک پاکستان-افغانستان، چهار تروریست از جمله یک بمب گذار انتحاری وابسته به تحریک طالبان پاکستان TTP و تحریک جهاد پاکستان TJP به هلاکت رسیدند.

براساس گزارش، عملیات براساس اعترافات یکی از تروریست های دستگیر شده صورت گرفت؛ با محاصره مخفیگاه توسط نیروهای دایره مبارزه با تروریسم، تروریست ها آتش گشودند، طی تبادل آتش یکی از تروریست ها که جلیقه انتحاری به تن داشت، اقدام به انفجار کرد اما با شلیک سریع تک تیرانداز خنثی شد. درپی درگیری، 4 تروریست از جمله یک بمب گذار انتحاری به هلاکت رسیدند. اسامی یکی تروریست های به هلاکت رسیده علی محمد معروف به چوتا قاری می باشد.

سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم بیان داشت که از مخفیگاه اسلحه جدید، 2 عددSMG، 6 عدد خشاب، 170 عدد گلوله، 1 عدد جلیقه انتحاری 10 کیلوگرمی، 3عدد نارنجک و خودروی مورد استفاده در حمله تروریستی به پایگاه ارتش پاکستان در منطقه مسلم باغ کشف شده اند. تروریست های کشته شده در عملیات های ضد نیروهای امنیتی در منطقه مسلم باغ علیه پایگاه نیروهای ارتش و حمله به پلیس دست داشته اند که مسئولیت هر دو عملیات را به ترتیب  TJP و TTP قبول کرده بودند.

به گفته گزارش، تحقیقات برای دستگیری بقیه اعضای شبکه تروریستی آغاز شده است. حملات بیشتری برای سایر مناطق بلوچستان برنامه ریزی شده است.

 

بخوانید: روابط عمومی ارتش پاکستان: 6 نظامی طی درگیری با تروریست های مهاجم در قلعه سیف الله به شهادت رسیدند

ارسال نظر

 
1