خبر فوری

 
دو حمله انفجاری و یک عملیات سلاح لیزری تحریک طالبان علیه نیروهای امنیتی پاکستان
کد خبر :849758821

11:34 1402/04/20


برچسب ها : TTP, پذیرش مسئولیت حمله, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریسم, تک تیرانداز, حملات تروریستی, خیبر ایجنسی, شهرستان لوئر دیر, لکی مروت, وزیرستان شمالی,

محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستانTTP در پیام های مختلف مسئولیت دو حمله انفجاری و یک عملیات سلاح لیزری و یک حمله با سلاح تک تیرانداز علیه نیروهای امنیتی پاکستان را برعهده گرفت.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستانTTP اظهار داشت که مجاهدین دوشنبه (19 تیر) خودروی سرهنگ پایگاه نظامی ارتش خیبر رائفل سوردند را در منطقه علم گودر بخش باره در خیبر ایجنسی با مین مورد حمله قرار دادند که منجر به زخمی شدن شخص سرهنگ و وارد آمدن خسارت به خودرو شد.

وی همچنین اظهار داشت که ساعت 12 ظهر دوشنبه (19 تیر)، مجاهدین خودروی نیروی پلیس در منطقه لکی بخش لکی مروت در بنون را با مین هدف قرار دادند که دراثر این حادثه خودرو به صورت کامل منهدم و پرسنل پلیس کشته و زخمی شدند.

سخنگوی این سازمان تروریستی در پیامی دیگر گفت: مجاهدین در منطقه کلپانی بخش لعل قلعه در لوئردیر به ارتش با سلاح لیزری حمله کردند که براساس برآورد اولیه سه نظامی به  هلاکت رسیدند. در این عملیات از سلاح های جی ال و کلاشینکوف استفاده شد و احتمال تلفات بیشتر وجود دارد.

سخنگو در پیامی دیگر اظهار داشت که مجاهدین در عملیات تک تیرانداز در منطقه بلکا بخش دوسلی در وزیرستان شمالی، طی حمله به ارتش پاکستان یک نظامی را کشته و یک تن را زخمی کردند.

ارسال نظر

 
1