خبر فوری

 
حملات متعدد گروه تروریستی تحریک طالبان علیه نیروهای امنیتی پاکستان در ایالت خیبر پختون خوا
کد خبر :766067207

17:33 1402/04/25


برچسب ها : TTP, پذیرش مسئولیت حمله, تحریک طالبان پاکستان, حملات تروریستی, وزیرستان جنوبی, وزیرستان شمالی,

محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در گزارش های مختلفی مسئولیت حملات تروریستی علیه نیروهای امنیتی پاکستان را برعهده گرفت.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در گزارش های مختلفی مسئولیت حملات تروریستی علیه نیروهای امنیتی پاکستان را برعهده گرفت.

محمد خراسانی با بیان اینکه مجاهدین پاسگاه نیروهای سپاه مرزیFC در منطقه سرکائی منچکائی بخش سراروغه از وزیرستان جنوبی را صبح روز شنبه (24 تیر) با سلاح تک تیرانداز مورد حمله قرار دادند، گفت: در این حمله یک نیروی سپاه مرزی کشته و یک دوربین جاسوسی نیز تخریب شد.

وی در پیامی دیگر اظهار داشت که مجاهدین شب 23 تیر یک تیم گشتی ارتش را در منطقه دوگره حوالی باره واقع در خیبر ایجنسی طی عملیات کمین هدف قرار داده و 2 نظامی را به هلاکت رساندند.

سخنگوی این سازمان تروریستی، افزود: شب 24 تیر، مجاهدین پاسگاه الحاج منطقه باره واقع در خیبر ایجنسی را با سلاح لیزری مورد حمله قرار دادند. در نتیجه این حمله یک نظامی زخمی شد.

وی همچنین گفت: بعدازظهر 23 تیر، پاسگاه نیروی سپاه مرزی FC در منطقه تیرامیدان بخش باره واقع در خیبر ایجنسی هدف حمله تک تیراندازی نیروهای ما قرار گرفت که یک نظامی کشته شد. همچنین یک نارنجک دستی به داخل پاسگاه نیز پرتاب کردیم که احتمال بالایی از کشته یا زخمی شدن نیروهای اف سی در پی این انفجار وجود دارد.

خراسانی بیان داشت که مجاهدین 23 تیر با شلیک راکت، نیروهای ارتش را در منطقه سیرنارائی بخش مکین از وزیرستان جنوبی هدف قرار دادند که احتمال کشته شدن چندین نظامی در این حمله بالا است.

سخنگو در ادامه اظهاراتش خاطر نشان ساخت که مجاهدین شب 23 تیر دو حمله در وزیرستان شمالی انجام دادند. حمله اول در منطقه ولدین ژی بخش گریوم در وزیرستان شمالی با سلاح لیزری انجام گرفت که در نتیجه آن یک نظامی کشته شد. از طرفی در حمله دوم که یک ساعت پس از حمله اول و در ساعت 23 انجام شد، یک نظامی با سلاح لیزری حوالی منطقه تیپ کشته و یک دوربین  جاسوسی هم تخریب شد.

ارسال نظر

 
1