خبر فوری

 
 
ادامه جریان حملات عناصر تروریستی علیه مسافران شیعه در منطقه کرم
کد خبر :748962586

10:51 1402/10/17


برچسب ها : پاراچنار, پیشاور, حمله تروریستی, حمله مسلحانه, عناصر تروریستی, کرم ایجنسی,

درپی حمله تروریستی صبح امروز عناصر تکفیری تروریستی علیه یک ون مسافربری و یک خودروی شخصی در بزرگراه صده شهرستان کرم، 8 تن از افراد شیعه به شهادت رسیده و 3 تن نیز زخمی شده اند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| درپی ادامه جریان حملات عناصر تکفیری تروریستی علیه شهروندان شیعه مقیم منطقه کرم، صبح امروز یکشنبه 17 دی نیز مجددا عناصر تروریستی یک ون مسافری و یک خودروی شخصی که درحال حرکت از پاراچنار به پیشاور بود را در بزرگراه صده هدف حمله تروریستی قرار دادند که منجر به شهید و زخمی شدن تعدادی از شهروندان شیعه شده است.

 

براساس جزئیات منتشر شده از سوی فعالان رسانه ای منطقه کرم، در این حادثه تروریستی که در بزرگراه صده شهرستان کرم با تیراندازی به سوی یک ون مسافری و یک خودروی شخصی انجام گرفت، 8 تن از جمله یک زن و 4 نظامی به شهادت رسیده و 3 سه تن زخمی شده اند. اجساد شهدا به حسینیه بالش خیل منتقل شده است.

از طرفی براساس گزارش منتشر شده در رسانه های رسمی پاکستان به نقل از محمد عمران افسر پلیس منطقه کرم، در این حمله مسلحانه که علیه یک ون مسافربری و یک خودرو انجام گرفت 4 تن جان باخته و 3 نفر نیز زخمی شده اند.  نیروی پلیس با اطلاع از این حادثه به محل رسید و عملیات ایجاد ایست بازرسی های مختلف در منطقه برای دستگیری عاملان این حادثه انجام شده است.

گفتنی است پیش از این نیز در حمله عناصر تروریستی به اتوبوس مسافربری در منطقه چلاس، دست کم 10 نفر از جمله 2 شهروند شیعه به شهادت رسیده و 27 تن دیگر شامل 15 شهروند شیعه دچار جراحت شده بودند که گروه تروریستی تحت حمایت هیئت حاکمه نظامی پاکستان به نام لشکر جهنگوی مسئولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفته و خبر از تشدید عملیات های خود داده بود.

 

ارسال نظر

 
1