خبر فوری

 
حمله مجدد تروریستی به پایگاه نظامی در ژوب
کد خبر :715213607

17:01 1402/04/26


برچسب ها : TTP, اردوگاه ارتش پاکستان, پایگاه ارتش پاکستان, پذیرش مسئولیت حمله, تحریک جهاد پاکستان, جماعت الاحرار, حمله تروریستی, ژوب,

نیروهای امنیتی پاکستان از خنثی سازی حمله تروریستی شب گذشته به اردوگاه ارتش پاکستان در شهرستان ژوب خبر دادند. از طرفی اسد آفریدی فرماندار سابق سایه دیره اسماعیل خان وابسته به تحریک طالبان پاکستان مسئولیت این حمله را قبول کرده است.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی پاکستان در گزارشی از حمله مجدد تروریستی علیه پایگاه ژوب خبر داده و بیان داشتند که نیمه های شب گذشته (شب 26 تیر) مجددا گروهی از ستیزه جویان اردوگاه ارتش پاکستان در شهرستان ژوب را مورد حمله قرار دادند.

در این گزارش گفته شد، نیروهای امنیتی که از قبل درحالت آماده باش بودند در واکنشی سریع ورود تروریست ها به منطقه نظامی را خنثی کردند. عناصر تروریستی از جاده فرودگاه حمله کردند اما نیروهای امنیتی که از قبل هوشیار و آماده بودند، بلافاصله موضع گرفته و با آتش سنگین پاسخ دادند.

یکی از نیروهای امنیتی در منطقه نظامی ژوب اظهار داشت که تبادل آتش تا صبح ادامه داشت.

شایان ذکر است به گفته نیروهای امنیتی، چهارشنبه هفته گذشته نیز این منطقه نظامی مورد حمله تروریستی قرار گرفت که منجر به جان باختن 9 نظامی و کشته شدن 5 تروریست مهاجم شد. مسئولیت این حمله را گروه تروریستی تحریک جهاد پاکستانTJP و از طرفی دیگر اسد آفریدی فرمانده کلیدی جناح جماعت الاحرار تحریک طالبان پاکستان و فرماندار (سابق) سایه دیره اسماعیل خان پذیرفته شد، که این امر منجر به درگیری داخلی در تحریک طالبان و برطرفی اسد آفریدی از سمتش شد.

بخوانید:  حمله گروه تروریستی تحریک جهاد پاکستان به اردوگاه ارتش پاکستان در منطقه ژوب بلوچستان

مسئولیت حمله شب گذشته را نیز اسد آفریدی یکی از فرماندهان کلیدی جناح جمت الاحرار تحریک طالبان پاکستان برعهده گرفت و مدعی شد که روز گذشته حمله دیگری به تاسیسات نظامی در منطقه ژوب ایالت بلوچستان صورت گرفته است.

وی اظهار داشت که مسلم خان از شبه نظامیانی که در حمله هفته گذشته شرکت و جان سالم به در برده بود، شب گذشته برای تکمیل هدفش مجددا عملیات انجام داده و طی درگیری با نیروهای امنیتی به هلاکت رسیده است.

اسد آفریدی والی (سابق) ولایت دیره اسماعیل خان در واکنش به تظاهرات مردم علیه ناآرامی ها و حملات تروریستی در ژوب، اظهار داشت که تنها نهادهای امنیتی پاکستان از اهداف ما هستند و ما حفظ جان و مال مردم را وظیفه خود می دانیم، برای همین مردم نباید در این خصوص نگرانی داشته باشند.

ارسال نظر

 
1