خبر فوری

 
 
هلاکت دو تن از عناصر تروریستی حین تلاش برای نفوذ به خاک پاکستان با تخریب حصار مرزی
کد خبر :696471227

11:19 1402/03/08


برچسب ها : FC, TTP, پاسگاه سپاه مرزی پاکستان, پاکستان و افغانستان, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, تروریسم, درگیری مرزی, مرز مشترک, نیروهای سپاه مرزی پاکستان,

منابع خبری در توییتر در گزارشی از هلاکت دو تن از تروریست های تحریک طالبان پاکستان حین تلاش برای نفوذ به خاک پاکستان از افغانستان در منطقه مرزی مشترک در وزیرستان شمالی خبر دادند.


خیبر پختون خوا: به گزراش راز نیوز| منابع خبری در توییتر در گزارشی بیان داشتند که دو تن از عناصر تروریستی وابسته به گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان به نام های اسحاق و سراج که ضمن تخریب حصار مرزی سعی برای نفوذ به خاک پاکستان را داشتند حین تبادل آتش به هلاکت رسیدند.

در این گزارش بیان شد که این درگیری در منطقه مرزی مشترک با افغانستان در وزیرستان شمالی میان نیروهای سپاه مرزی FC و تروریست ها صورت گرفت.

در ادامه ضمن درخواست اقدام جدی از سوی دولت افغانستان درخصوص حوادث این چنینی، گفته شد که دولت افغانستان باید در برابر این عناصر اقدام جدی کند و از استفاده از خاک افغانستان برای فعالیت های تروریستی علیه کشورهای همسایه جلوگیری به عمل آورد.

ارسال نظر

 
1