خبر فوری

 
 
تخریب دوربین ارتش و درگیری با نیروهای امنیتی توسط تحریک طالبان در ایالت خیبر
کد خبر :665864562

13:58 1402/02/04


برچسب ها : TTP, پذیرش مسئولیت حمله, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, حملات تروریستی, وزیرستان شمالی,

محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان TTP در بیانیه های مختلف مسئولیت منهدم کردن دوربین ارتش پاکستان و درگیری با نظامیان این ارتش در ایالت خیبر را برعهده گرفت.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان TTP در بیانیه های مختلف مسئولیت منهدم کردن دوربین ارتش پاکستان و درگیری با نظامیان این ارتش در ایالت خیبر را برعهده گرفت.

به گفته سخنگو : مجاهدین روز گذشته (3 اردیبهشت) یک دوربین جاسوسی ارتش پاکستان را در منطقه کجهوری بخش میرعلی از وزیرستان شمالی هدف قرار داده و منهدم کردند.

وی در بیانی دیگر مدعی شد که ارتش پاکستان روز نخست عید فطر یعنی روز جمعه به سمت منازل مردم در منطقه شادی خیل شهرستان لکی مروت ولایت بنون یورش برد و ضمن ضرب و شتم مردم، بازار ظلم را شعله ور کرد.

سخنگو در ادامه بیان داشت که به محض مطلع شدن مجاهدین از این موضوع، سریعا منطقه را محاصره کرده و علیه آنها از سلاح های سبک و سنگین استفاده کردند. درحالیکه نیروهای ارتش که محاصره شده  بودند برای حفظ جان خود در منازل مخفی شدند. به احتمال قوی خسارت جانی و مالی در این حمله به ارتش وارد آمده است.

ارسال نظر

 
1