خبر فوری

 
 
پذیرش مسئولیت حملات تروریستی در ایالات بلوچستان و خیبر پختون خوا توسط تی تی پی
کد خبر :661697717

11:47 1402/05/20


برچسب ها : TTP, بلوچستان, پذیرش مسئولیت حمله, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریسم, حملات تروریستی, خیبر ایجنسی, وزیرستان جنوبی,

محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه های مختلفی مسئولیت حملات تروریستی علیه نیروهای امنیتی در ایالات بلوچستان و خیبر پختون خوا را برعهده گرفت.


خیبر پختون خوا / بلوچستان: به گزارش راز نیوز| محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه های مختلفی مسئولیت حملات تروریستی علیه نیروهای امنیتی در ایالات بلوچستان و خیبر پختون خوا را برعهده گرفت.

به گفته سخنگو: مجاهدین ساعت 8 صبح 19 مرداد یک خودروی نظامی در منطقه شگه بنگش خیل بخش شکتوئی در وزیرستان جنوبی را با سلاح تک تیرانداز و مسلسل هدف قرار دادند که در این حمله یک نظامی کشته و 4 تن زخمی شدند.

وی همچنین گفت: ساعت 3 شب 19 مرداد، مجاهدین یک عملیات کمین علیه کاروان نظامی در منطقه پوران چوگا در شانگله انجام دادند. در این حمله 3 نظامی کشته شدند درحالیکه احتمال افزایش کشته شده ها وجود دارد . در این حمله از سلاح های حرارتی نیز استفاده شد.

خراسانی ضمن پذیرش مسئولیت حمله به پاسگاه نیروهای سپاه مرزیFC در منطقه کوهی در باره از خیبر ایجنسی، اظهار داشت که در این حمله از سلاح های لیزری استفاده شد؛ طی حمله یک نظامی کشته و دیگری زخمی شد.

محمد خراسانی گفت: مجاهدین دفتر معاون رئیس پلیس شبقدر را با نارنجک دستی هدف قرار دادند که درپی آن خسارت جزئی به خودروی پلیس وارد آمد اما جزئیاتی از تلفات جانی به دست نرسیده است.

وی همچنین مسئولیت حمله به پاسگاه نیروی لیویز در منطقه میزئی شهرستان قلعه عبدالله ایالت بلوچستان با نارنجک دستی را نیز پذیرفت و گفت: احتمال تلفات جانی در این حمله بالا است.

ارسال نظر

 
1