خبر فوری

 
 
کشته و زخمی شدن نیروهای امنیتی پاکستان در حملات تحریک طالبان در وزیرستان شمالی و بلوچستان
کد خبر :582895124

13:11 1402/04/22


برچسب ها : TTP, بلوچستان, پذیرش مسئولیت حمله, تحریک طالبان پاکستان, حملات تروریستی, شهرستان قلعه عبدالله, وزیرستان شمالی,

سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستانTTP در بیانیه های مختلف مسئولیت حملات تروریستی علیه نیروهای امنیتی در وزیرستان شمالی و ایالت بلوچستان را برعهده گرفت.


خیبر پختون خوا/بلوچستان: به گزارش راز نیوز| محمد خراسانی بیان داشت که مجاهدین ساعت 9 صبح روز چهارشنبه(21 تیر) عملیات تک تیرانداز در منطقه بوبلی بخش گریوم در وزیرستان شمالی انجام دادند که منجر به کشته شدن یک نظامی شد.

وی همچنین، گفت: "مجاهدین شب 21 تیر با سلاح های لیزری پاسگاه پلیس در میدان سکیم شهر پیشاور را مورد حمله قرار دادند که درپی آن یک نیروی پلیس سرنگون شد که احتمال کشته یا زخمی شدن وی بسیار زیاد است."

سخنگو با برعهده گرفتن مسئولیت حمله شب 21 تیر با نارنجک دستی به پاسگاه زنگلا پلیس در شهرستان قلعه عبدالله ایالت بلوچستان، از زخمی شدن 2 نیروی پلیس در این عملیات خبر داد.

خراسانی در ادامه در پیام دیگری با بیان اینکه تحریک طالبان عملیات ایضائی در بخش میرعلی در وزیرستان شمالی علیه ارتش پاکستان ترتیب داده است، گفت: ساعت 2 بامداد شب 21 تیر، مجاهدین با سلاح های سنگین پاسگاه فقیران ارتش پاکستان را هدف قرار دادند که منجر به کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از نیروهای ارتش شد. در این حمله سه دیده بانی و یک خودروی زرهی منهدم شدند. در این حمله از سلاح های لیزری، کلاشینکوف و راکت ها استفاده شد.

ارسال نظر

 
1