خبر فوری

 
دستگیری بیش از 200 شهروند از جمله یک عالم دین توسط نیروهای امنیتی هند در جامو و کشمیر اشغالی
کد خبر :55163140

17:07 1402/02/10


برچسب ها : ارتش هند, بازداشت, جامو و کشمیر, دستگیر, دستگیری, رئیس پلیس, روحانی, شهرستان پونچ, شهرستان راجوری, شکنجه, نیروهای امنیتی هند, یورش,

نیروهای امنیتی هند در اقدامی ظالمانه در جریان یورش به خانه ها در مناطق پونچ و راجوری جامو و کشمیر اشغالی، چندین شهروند از جمله یک روحانی را دستگیر و بازداشت نمودند.


جامو وکشمیر: به گزارش راز نیوز | نیروهای امنیتی هند در اقدامی ظالمانه در جریان یورش به خانه ها در مناطق پونچ و راجوری جامو و کشمیر اشغالی، چندین شهروند از جمله یک روحانی را دستگیر و بازداشت نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی هند بیش از 200 شهروند غیر نظامی را از شهرستان های پونچ و راجوری جامو و کشمیر اشغالی دستگیر و به شدت مورد شکنجه قرار دادند که از این تعداد یک شهروند ساکن منطقه بهتندی ایالت جامو زیر شکنجه جان خود را از دست داد.

در همین حال، به گفته منابع سربازان ارتش هند به همراه گروه عملیات ویژه پلیس طی یورش به خانه ای در منطقه بهتندی بخش پونچ ایالت جامو و کشمیر اشغالی، یک عالم دین به نام منظور احمد را از مدرسه علمیه دستگیر و بازداشت کردند.

عملیات ها علیه مسلمانان و اقلیت ها در ایالت جامو و کشمیر اشغالی پس از بازدید دیلباغ سینگ رئیس پلیس و سپهبد اوپیندر دویدی فرمانده بخش شمالی ارتش هند از شهرستان پونچ و دستور آنها به سرکوب کسانی که حامی حق تعیین سرنوشت خود هستند، شدید تر شده است.

همچنین لازم به ذکر است که عملیات های گسترده علیه مسلمانان و اقلیت ها در شهرستان های پونچ و راجوری و مناطق مختلف جامو و کشمیر اشغالی توسط نیروهای امنیتی هند همچنان ادامه دارد.

ارسال نظر

 
1